اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد ، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای، آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی را به معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی، رؤسای استان‌ها و واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

 طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۹۸ به نام سال «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری و همچنین ظرفیت‌های عظیم انسانی، علمی و زیربنایی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تقویت تولید ملی در حوزه دانش بنیان در سراسر کشور متناسب با ظرفیت‌های منطقه‌ای، آئین نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در 32 ماده و 19 تبصره با پیوست دستورالعمل مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان ابلاغ می شود.

در این بخشنامه آمده است: تمام مسؤولین دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش و عزم جهادی برای حمایت از طرح‌های دانش بنیان براساس راهبرد شماره 1 فصل هفتم از نظام پژوهش و فناوری سند دانشگاه اسلامی تا رسیدن به مرحله تجاری سازی و ارتقای تولید ملی از تمامی توانمندی موجود بهره بگیرند.

آئین نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به تفصیل تدوین شده در اختیار سازمان مرکزی و تمامی واحدها و مراکز قرار گرفته و شامل مواردی از جمله تعاریف و اختصارات، دستورالعمل مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، اهداف، وظایف، شکل حقوقی، ارکان، وظایف و اختیارات شورای سیاست‌گذاری، فناوری و نوآوری دانشگاه، شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، وظایف و اختیارات شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان، پارک علم و فناوری دانشگاه، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر، ساختار سازمانی سرای نوآوری و ... است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول