اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اتفاقات سال 88 فتنه بزرگ سیاسی در تاریخ ایران بود

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه 88 فتنه بزرگ سیاسی از طرف دشمن بود که در آن دشمن توانست جمعی از بزرگان و مقامات کشور را فریب دهد.

اتفاقات سال 88 فتنه بزرگ سیاسی در تاریخ ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حمیدرضا مقدم‎فر ظهر امروز در «همایش وحدت بصیرت و ولایتمداری در گام دوم انقلاب» ویژه اهل ‎سنت در مسجد جامع شهر «اینچه‌‎برون» اظهار کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی اکسیر ماندگار برای کشور بود که این اکسیر تاکنون در جریان است.

وی تقلب در انتخابات را رمز آشوب و فتنه 88 دانست و تصریح کرد: دشمن با رمز تقلب در فتنه 88 قصد تهمت زدن به مسوولان نظام جمهوری اسلامی داشت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات سال 88 را بی‌سابقه‌ترین مشارکت مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در سال 88 ما شاهد مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات بودیم که در دنیا و تاریخ انقلاب اسلامی بی‎نظیر بود.

وی جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را سه حربه و ابزار دشمن در ناامیدی و به زانو در آوردن مردم عنوان کرد و ادامه داد: دشمن بعد از جنگ نظامی و هشت سال دفاع مقدس متوجه شد با جنگ سخت نظامی نمی‌تواند مردم را به زانو در آورد و بر همین اساس با راه‎ انداختن سه جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تلاش دارد تا ناامیدی را در کشور ترویج دهد.

مقدم‎فر اجرای فتنه‌های بزرگ در کشور را براساس برنامه‌ریزی 10 ساله دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن با این نگرش که نسل هر کشور طی 10 سال تغییر می‎کند فتنه های بزرگ خود را هر 10 سال در کشور اجرا می‌‎کند تا بتواند بین امام و امت فاصله ایجاد کند.

وی داشتن رهبری هوشمند، با بصیرت و دشمن‌شناس را یک ظرفیت بزرگ دانست، افزود: امروز دنیا به داشتن رهبر انقلاب اسلامی غبطه می‌خورد و وجود ایشان سبب شده تا دشمنان در همه فتنه‌ها و توطئه‌های خود شکست بخورد.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول