اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

شکوه پرصلابت «9دی» را باید مرهون روشنگری و نگاه پدرانه رهبر انقلاب دانست

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: شکوه و عظمت حضور خودجوش مردم در قیام 9 دی در اکثر استان‌های کشور را باید مرهون روشنگری و نگاه پدرانه ایشان دانست.

شکوه پرصلابت «9دی» را باید مرهون روشنگری و نگاه پدرانه رهبر انقلاب دانست

احمدعلی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به سالگرد قیام همگانی مردم برای تجدید میثاق دوباره با نظام گفت: یوم‌الله 9 دی را که روز بصیرت نام گرفت، باید در راستای تاریخ مبارزات آحاد مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی ثبت کرد، زیرا در این روز مردم از هر قشری در برابر لشگر مجهز و مسلحی که به بهانه نتیجه انتخابات سال 88 برای براندازی نظام به کف خیابان آمدند، در برابر توهین به مقدسات، امام حسین(ع) و قرآن ایستادند و اگر قیام‌الله مردم در آن روز نبود، نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی روی می‌داد. 

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه فریادهای رسای مردم در آن روز نقطه قوت و نشانه اقتدار نظام بود و برای همین هر سال باید در راستای تجدید قوا این نقطه قوت نظام را هم به دوستداران داخلی و هم به دشمنان خارجی یادآوری کرد و گفت: هر نظام و سیستمی که از پشتوانه مردمی برخوردار نباشد، با وجود مؤلفه‌های قدرت سیاسی و نظامی، پایه‌های استحکام آن متزلزل است و روز 9 دی به دنیا ثابت شد جمهوری اسلامی از این پشتوانه مردمی برخوردار است و دست گزند احدی به آن نخواهد رسید.

مقدم با بیان اینکه شکوه پر صلابت این روز برگرفته از بصیرتی بود که رهبر فرزانه انقلاب به آحاد جامعه تزریق کرد، گفت: اگر نبود راهنمایی و ترسیم نقشه راه و نشان دادن المان‌های نفوذ به جامعه، هر روز شاهد جولان آنان بر اسب تمامیت‌خواهی بودیم و آن می‌شد که نباید بشود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مگر ایشان بارها برای گردانندگان حوادث پس از انتخابات پیام صریح ندادند که مرزتان را با بیگانه مشخص کنید و مراقب سوءاستفاده دشمن از گفتار و رفتارتان باشید تا دشمن برداشت سوء نکند؟  تصریح کرد: حتی معظم له اعلام کردند اگر معترضان به نتیجه انتخابات مشی قانونی را پی بگیرند حمایتشان می‌کنم؛ اما علی‌رغم هشدارهای دلسوزانه ایشان، درِ آنان بر پاشنه لجاجت چرخید و گفتند حتماً نتیجه انتخابات باید به میل ما باشد و دست از اردوکشی خیابانی خود برنداشتند و با جاده باز کردن برای دخالت بیگانگان همچنان تشنج‌آفرینی کردند. 

وی تصریح کرد: بزرگترین دروغ تاریخ انقلاب یعنی تقلب در انتخابات، کلید رمز هماهنگ کننده گروه‌های نفوذی به عنوان پیاده نظام داخل و طیف‌های اپوزیسیون در خارج از کشور انتخاب شد و این فتنه خانمان سوز می‌رفت که بنیان‌کن شود اما رهبر فرزانه انقلاب به صحنه آمد و خواستار آن شد که مسائل برای مردم تبیین و با آنان صادقانه رفتار شود و با کیاست و تدبیر در پاسخ به جواب نامه یکی از سران فتنه این سؤال را مطرح کردند اگر راهپیمایی شما مسالمت‌آمیز است پس چرا به پایگاه‌های نظامی حمله می‌شود و چرا از اعلام حمایت مقامات آمریکایی و صهیونیستی از اعتراضات اعلام برائت نکردید؟ و با همین حرکت ماهیت ضدایرانی سران فتنه را برای مردم هویدا کردند. 

این فعال سیاسی ادامه داد: شکوه و عظمت حضور خودجوش مردم در قیام 9 دی در اکثر استان‌های کشور را باید مرهون روشنگری و نگاه پدرانه ایشان دانست که بارها به نیروهای نظامی و انتظامی تأکید کردند که حساب مجرم و غیر مجرم باید از هم جدا باشد.

مقدم افزود: ما باید قدردان حضور میلیونی مردم در آن روز باشیم که خاری در چشم دشمنان شد و آنان را مأیوس و شکست خورده به عقب راند و با پاسداشت یوم‌الله 9 دی در هر سال ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های نظام به دشمنان قسم خورده انقلاب می‌گوییم آزمودن چندباره این مردم کاری بس عبث است و اذن خداوند إن شاءالله به این تعلق گیرد که تا ظهور حضرت مهدی(عج) این نهضت ادامه یابد و اگر جرقه آتش زدن آرامش سیاسی کشور به بهانه تقلب در انتخابات، مطالبات صنفی، گرانی بنزین و... به دست آید باید به آنان گفت ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول