اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز فعالیت چهارمین مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین در سمنان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز فعالیت چهارمین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در این استان خبر داد.

آغاز فعالیت چهارمین مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین در سمنان

احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به‌منظور ارائه خدمات بهینه به رانندگان وسایل نقلیه سنگین چهارمین مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین استان در شهرستان دامغان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین به‌منظور دستیابی به اهدافی مثل ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط‌زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها در بخش حمل‌ونقل عمومی فعالیت می‌کنند.

منصورکیایی گفت: مرکز معاینه فنی شهرستان دامغان در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با زیربنای بیش از یک هزار و 500 مترمربع توسط بخش خصوصی احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: پیش از این، سه مرکز معاینه فنی سنگین در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و گرمسار فعال بود و عملیات مربوط به کنترل وضع ناوگان و صدور برگه معاینه فنی به‌صورت آنلاین و مکانیزه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول