اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف 55000 نخ سیگار قاچاق از عامل توزیع دخانیات قاچاق در خنداب

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب از کشف 55000 هزار نخ سیگار و مقادیری توتون و تنباکوی قاچاق در عملیات دستگیری عامل توزیع دخانیات قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 55000 نخ سیگار قاچاق از عامل توزیع دخانیات قاچاق در خنداب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدمهدی اسفندیاری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه همه‌جانبه با معضل قاچاق کالا مأموران انتظامی شهرستان در تحقیقی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع سیگار قاچاق در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: در تحقیقات گسترده پلیس محل فعالیت فرد مورد نظر شناسایی و با حضور پلیس در منزل وی و بازرسی از آن 55000 هزار نخ سیگار، 35 بسته تنباکو، 300 گرم مواد مخدر و آلات استعمال مواد مخدر به همراه اشیاء ممنوعه کشف و صاحب اجناس قاچاق نیز دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از سامانه‌های 110 و 197 به عنوان بسترهایی آسان در تعامل و ارتباط با پلیس عنوان داشت و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در کلیه ساعات شبانه‌روز گزارش‌های خود را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس ارائه دهند و عملکرد کارکنان انتظامی را نیز از طریق تلفن 197 مورد نقد قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول