به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز با حضور مدیرعامل، معاون بهرهبرداری و برنامهریزی و تحقیقات، مدیران و کارشناسان دفاتر خدمات مشترکین و روابط عمومی نتایج نظرسنجی از مشترکان برق صنعتی و غیرصنعتی در سال ۹۷ موردبررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای سمنان در این جلسه با اظهار قدردانی از دفتر روابط عمومی و واحدهای مرتبط در انجام منظم و بهموقع نظرسنجی، شناسایی و رفع مشکلات مشترکان برق را از مهمترین وظایف این شرکت دانست.
سیدعلیاکبر صباغ افزود: شرکت برق منطقهای سمنان تمام سعی و تلاش خود را برای ارائه برقی مطمئن و باکیفیت به مشترکان صنایع بزرگ و دیگر واحدهای صنعتی برای رونق چرخه اقتصادی در سال رونق تولید به کار میگیرد.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقهای سمنان نیز با ارائه گزارشی از روند پایش نظرسنجی و نتایج حاصل از آن گفت: طی نظرسنجی صورتگرفته از ۶ مشترک از صنایع بزرگ استان، با رضایت ۹۹.۱۷ درصدی از عملکرد شرکت برق منطقهای سمنان در سال ۹۷، شاهد افزایش رضایتمندی به میزان ۴.۳ درصد نسبت به سال قبل از آن هستیم.
محمدمهدی وحدتی رضایت ۱۰۰ درصدی مشترکان از میزان آمادگی، دقت در کار و نحوه برخورد کارکنان، سرعت و کیفیت ارائه خدمات مالی و نحوه برقراری ارتباط غیرحضوری با شرکت و نحوه دسترسی مسؤولان شرکت برق منطقهای سمنان را از نقاط قوت این نظرسنجی دانست.
به گزارش فارس؛ عملکرد شرکت برق منطقهای سمنان هر سال از طریق نظرسنجی از مشترکان، پیمانکاران، تأمینکنندگان و مسؤولان اجرایی استان سمنان بهصورت مجزا و با ارسال پرسشنامههایی انجام میپذیرد که پس از جمعآوری، طبقهبندی، خلاصهسازی و تحلیل و بررسی، نتایج نظرسنجی در جلسات بازنگری مدیریت بررسی و در صورت نیاز اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه تدوین میشود.
انتهای پیام/۲۵۶۸/س/