اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح ورزش کودکان بی‌بضاعت در زنجان

رئیس ستاد نظارت هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان از اجرای طرح ورزش کودکان بی‌بضاعت خبر داد و گفت: بر همین اساس شرایط این کودکان و نیازهای آنها طبق اولویت‌بندی احصا و زمینه حضور آنها در باشگاه‌های ورزشی فراهم می‌شود.

اجرای طرح ورزش کودکان بی‌بضاعت در زنجان

عذرا واسعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فعالیت 195 باشگاه ورزشی در زنجان اظهار کرد: امسال تعداد باشگاه‌های فعال در استان افزایش یافته است.

رئیس ستاد نظارت هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان با بیان اینکه ستاد نظارت، اقدامات متعددی در راستای فعالیت بهتر باشگاه‌ها انجام می‌دهد، گفت: گاها وقتی اعتراض و نظارتی بر عرضه مکمل از سوی باشگاه‌ها انجام می‌شود، مباحث مالی را مطرح می‌کنند، چون با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده، ادامه فعالیت برای برخی از آنها مقدور نیست.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از باشگاه‌داران به علت شرایط اقتصادی موجود و نبود ورزشکار متضرر هستند، اضافه کرد: این به خاطر آن است که امروز اولویت مردم برای فرزندانشان باشگاه و ورزش کردن نیست و شاید هفتمین یا هشتمین اولویت آنها باشد.

واسعی با بیان اینکه همین نبود ورزشکار موجب مشکلات مالی عدیده برای باشگاه‌داران هم شده است، تصریح کرد: همین امر موجب کاهش منبع درآمد باشگاه‌ها و در نهایت روی آوردن آنها به فروش مکمل شده است.

رئیس ستاد نظارت هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه در امر حل مشکلات باشگاه‌داران متوجه باشد، بحث کاهش مالیات آنهاست، گفت: البته ورزش و جوانان حمایت‌های لازم را از آنها انجام می‌دهد، اما باید همکاری سایر دستگاه‌ها نیز وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت مالی که امروز باشگاه‌ها با آن مواجه هستند، تمهیداتی فراهم شده است که یک باشگاه صرفا یک رشته تخصصی را آموزش نداده و در سایر رشته‌ها نیز امکان آموزش داشته باشد.

واسعی در ادامه از اجرای طرح ورزش کودکان بی‌بضاعت خبر داد و گفت: در این زمینه نیز اقدام به اجرای طرحی شده است که بر اساس آن کودکان مناطق محروم شناسایی و زمینه ورزش آنها فراهم می‌شود.

رئیس ستاد نظارت هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان ادامه داد: در راستای اجرای همین طرح تاکنون 500 کودک مستعد در مناطق کمتر برخوردار زنجان شناسایی و زمینه ورزش آنها فراهم شده است.

 وی تصریح کرد: بر همین اساس شرایط این کودکان و نیازهای آنها طبق اولویت‌بندی احصا و زمینه حضور آنها در باشگاه‌های ورزشی فراهم می‌شود، تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر آنها باشیم.

انتهای پیام/73005/ق/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول