اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| سینماسیار تا تکمیل مجتمع فرهنگی هنری سرخس در این شهرستان فیلم‌های سینمایی را پخش می‌کند

معاون امور سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سینماسیار تا تکمیل مجتمع فرهنگی هنری سرخس در این شهرستان فیلم‌های سینمایی را برای علاقمندان این شهرستان پخش می‌کند.

فارس من| سینماسیار تا تکمیل مجتمع فرهنگی هنری سرخس در این شهرستان فیلم‌های سینمایی را پخش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، مخاطبان سوژه «سرخس سینما ندارد، مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان 8 سال است که تکمیل نشده» را در «فارس من» ثبت و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

معاون امور سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس با بیان اینکه تکمیل این مجتمع نیازمند اختصاص اعتبار است پس از تخصیص به سرعت تکمیل می‌شود، اظهار کرد: این مجتمع سالنی برای اکران فیلم‌های سینمایی دارد که در صورت تکمیل آن، این شهرستان هم دارای سالن سینما می‌شود.

محمدرضا محمدی با بیان اینکه در شهرستان‌هایی که مانند سرخس سینما ندارند، سینماسیار فعلیت می‌کند و چند شهر توابع شهرستان‌های فاقد سینما را نیز پوشش می‌دهد، ادامه داد: سینماسیار تا تکمیل مجتمع فرهنگی هنری سرخس در این شهرستان فیلم‌های سینمایی را برای علاقمندان این شهرستان پخش می‌کند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول