اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئیس جمهور به جای جواب خنده تحویل مردم ندهد/ سه برابر شدن تحریم‌ها در دولت فعلی

امام جمعه بخش رودهن با بیان اینکه تحریم‌ها در این دولت کم نشده بلکه سه برابر شده است، گفت: آقای رئیس جمهور به جای پاسخ، خنده تحویل مردم ندهید.

رئیس جمهور به جای جواب خنده تحویل مردم ندهد/ سه برابر شدن تحریم‌ها در دولت فعلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح امام جمعه بخش رودهن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این بخش، اظهار کرد: یکی از اتفاق‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد، این است که برخی از آدم‌های بیمار سعی بر این دارند که نمادهای اسلامی و انقلابی را از جامعه بردارند.

وی گفت: خیابان ها، کوچه ها، مدرسه هایی که نام انقلابی و شهدا داشته باشد پسند آن ها نیست و اگر بچه های انقلابی نبودند، ‌نام های انقلابی را تغییر و نام شهدا را حذف می کردند.

امام جمعه بخش رودهن با بیان این که سعی داشتند حتی نام خیابان ها و کوچه ها را به سلبریتی ها تغییر دهند، ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای برگزارکننده یادواره شهدای هرمزگان در خصوص این موضوع انتقاد کردند تا این روند متوقف شوند.

مدیح اشاره به توافق بانکی با اروپا کرد و گفت: تجربه نشان داده توافق با غرب هیچ خیری ندارد و متاسفانه دولت با سیاست اشتباه که حالت ملتماسانه دارد، از برجام درس نگرفت، به سراغ توافق بانکی با اروپا رفت.

وی ادامه داد: در هفته ای گذشت حدود ۳۰۰ دانشمند متعهد و دارای تخصص نامه ای را به امضا رساندند که این تو افق ها فایده ندارد اما دولت به هیچ توسعه ای توجه ندارد.

امام جمعه بخش رودهن عنوان کرد: جامعه بیدار و مردمی دانا با این گونه تو افق ها مخالفت هستند اما متاسفانه دولت به دنبال این توافق های یک طرفه است که هیچ سودی به حال کشور ندارد و به جای جواب، خنده تحویل مردم می کنند.

امام جمعه بخش رودهن گفت: مقام معظم رهبری هم با برجام و هم با توافق با بانک های اروپا مخالف بودند اما دولت کاری به حرف مقام معظم رهبری را نداشت و با دروغ از زمان رای گیری تا کنون به جای حذف تحریم ها، شاهد سه برابر شدن تحریم ها در این دولت بودیم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول