اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پاسخ‌ بی‌تدبیرها، انتخاب نمایندگان انقلابی و توانا است

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه بعضا شنیده می‌شود که چرا رای دهیم؟ این همه رای دادیم چی شد؟ گفت: راه حل این است که با حضور در پای صندوق‌های رای و با انتخاب نمایندگان انقلابی و توانا به بی‌تدبیری‌ها و کم کاری‌ها پاسخ داده شود،

پاسخ‌ بی‌تدبیرها، انتخاب نمایندگان انقلابی و توانا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلطانیه با دعوت همگان به تقوای الهی و پرهیز از گناه و معصیت اظهار داشت: هر کس تقوا روزی او شود خیر دنیا و آخرت روزی او شده است.

امام جمعه سلطانیه به مسائل مربوط به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و با بیان اینکه تلاش دشمن کم رنگ شدن انتخابات آن‌هم با کم رنگ شدن حضور مردم است تصریح کرد: مشارکت حداکثری اولا یک وظیفه همگانی و تکلیف شرعی و قانونی است و ثانیا نماد همبستگی و اتحاد ملی و اقدام بر خلاف نقشه دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه بعضا شنیده می‌شود که چرا رای دهیم؟ این همه رای دادیم چی شد؟ تصریح کرد: این راه حل نیست و بلکه راه حل این است که با حضور در پای صندوق‌های رای و با انتخاب نمایندگان انقلابی و توانا به بی‌تدبیری‌ها و کم‌کاری‌ها پاسخ داده شود.

حسینی نسب در ادامه بحث انتخابات، با بیان اینکه شاید عده‌ای در ایام انتخابات به دو قطبی کاذب مقاومت یا معیشت دامن بزنند و بخواهند به مردم القا کنند که اگر می‌خواهید مشکلات معیشتی حل شود، باید از مقاومت دست برداشت و اگر این حرف از زبان کاندیدای انتخابات باشد لیاقت و صلاحیت نمایندگی ندارد، تصریح کرد: مردم هم به معیشت نیاز دارند و هم به امنیت و اگر مقاومت نباشد، امنیت از بین خواهد رفت و اگر امنیت وجود نداشت معیشت هم نخواهد بود.

خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه غالب مشکلات معیشتی بخاطر بی‌تدبیری‌ها و ضعف مدیریتی و نظارتی و منتظر دشمنان بودن و اعتماد به آنهاست، ادامه داد: هیچ کشوری در جهان با سازش و تسلیم به رفاه اقتصادی و معیشتی و آسایش نرسیده است.

وی با تصریح به اینکه همانطور که گره زدن مشکلات اقتصادی به برجام اشتباه بود، ارتباط دادن آن به اف.ای.تی.اف هم اشتباه است، اضافه کرد: به دشمنی که در برجام خیانت کرده نمی‌توان در اف. ای. تی.اف اعتماد کرد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه هشت هفته تا انتخابات باقیمانده و هر هفته به یک معیار نماینده اصلح از منظر امام (ره) و مقام معظم رهبری اشاره خواهد شد،گفت: اولین معیار برای انتخاب اصلح این است که کاندیدای نمایندگی باید متدین و پایبند به ارزش‌های اسلامی باشد.

امام جمعه سلطانیه افزود:: باید به افراد متدین رأی داد، چرا که در گذشته بعضی‌ها، به عنوان نماینده و یا مسؤول می‌گفتند حتی بر علیه خدا نیز می‌توان تظاهرات کرد، یا امام حسین علیه السلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه را می‌توان استیضاح کرد.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فتنه ۸۸ نتیجه همراهی دشمنان داخلی با دشمنان خارجی بود.

حسینی‌نسب با بیان اینکه هدایت‌های مقام معظم رهبری و آگاه کردن همه مردم از نقشه‌های دشمن و بصیرت و هوشمندی مردم، حماسه ۹ دی را خلق کرد و بساط فتنه را در هم پیچید، تصریح کرد: درس عبرت فتنه‌ها این است که دشمن به دنبال فرصت است و نباید از او غافل شد و تنها راه نجات تبعیت از ولایت و رهبر جامعه اسلامی به عنوان کشتی نجات در طوفان فتنه‌هاست.

خطیب جمعه سلطانیه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، حضرت زینب را تربیت یافته خانه وحی دانست و با بیان اینکه عظمت این بانوی بزرگ اسلام بخاطر حرکت بر اساس تکلیف الهی و شناخت موقعیت است، گفت: حضرت زینب(س) بهترین الگوی پرستاران در پرستاری و عفاف و حجاب است.

وی به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی هم اشاره کرد و با بیان اهمیت علم و تاکید بر علم آموزی افراد کم سواد یا بی سواد گفت: نهضت سوادآموزی تدبیر ارزشمند امام خمینی ره است.

انتهای پیام/73002/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول