اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خوب بازی نکردیم اما بردیم/ با «حدادی» توافق مالی کنیم به گرگان می‌آید

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه خوب بازی نکردیم اما پیروز میدان شدیم، درباره پیوستن «حامد حدادی» به شهرداری گرگان، گفت:

خوب بازی نکردیم اما بردیم/ با «حدادی» توافق مالی کنیم به گرگان می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهران شاهین‌طبع امشب پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: به نظر من امشب ما پیروز شدیم اما بازی خوبی انجام ندادیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم و هواداران از ما حمایت می‌کنند بجز در لحظات محدود از کیفیت بازی بازیکنانم راضی نبودم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: ما آسیب دیدگی‌های بازیکنانمان خیلی زیاد است و سه بازیکن اصلی ما بیرون از زمین بودند اما با توجه به میزان تمرین و کارهایی که انجام می‌دهیم من توقع بیشتری از سایر بازیکنانم دارم.

شاهین‌طبع در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص عدم حضورش در مصاحبه خبری پس از باخت برابر تیم بسکتبال نفت آبادان، گفت: زمانی که قرار است مصاحبه بکنیم فقط باید راجع به باشگاه و بازی‌های باشگاهی صحبت کنیم و برخی وارد مسائل ملی می‌شوند و من در حال حاضر هیچ صحبتی راجع به مسائل تیم ملی ندارم.

وی اضافه کرد: احساس کردم خبرنگاران دنبال این هستند که بیشتر راجع به مسائل ملی و این موضوعات صحبت کنند که من فکر می‌کنم در حال حاضر فقط باید راجع به مسائل باشگاهی صحبت کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد: آن بازی هم ما بسیار بد بازی کردیم و من تصمیم گرفتم در شرایط بهتری با رسانه‌ها صحبت کنم.

شاهین‌طبع در خصوص عملکرد «رایان ریچارد» در نخستین حضورش در این فصل برای شهرداری گرگان، گفت: خیلی راضی نبودم اما شب گذشته کمی تب داشت و تا نصف شب بیمارستان بود و شرایط خوبی نداشت.

وی در خصوص جدایی «حامد حدادی» از تیم بسکتبال «نانجینگ» چین و احتمال پیوستنش به تیم بسکتبال شهرداری گرگان با توجه به گزینه بودن وی برای جذب از سوی شهرداری گرگان، گفت: اگر از نظر قیمت به توافق برسند به نظرم برای ما گزینه بسیار خوبی است.

شاهین‌طبع درباره اضافه شدن «کیوان ریاحی» بیان کرد: از هفته آینده تمریناتش را با تیم آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول