اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

اعمال محدودیت برای اساتید ایرانی در آمریکا/ پیگیری حصر چند استاد ایرانی با دست‌بند الکترونیکی

در پیگیری موضوع «تحت نظر بودن چند عضو هیات علمی ایرانی در کشورهای اطراف آمریکا با «دست‌بند الکترونیکی» سخنگوی کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این هفته وزیر علوم ساعت‌ها در مجلس بود، حتی در صحبت‌های غیررسمی چنین مواردی مطرح نشد.

اعمال محدودیت برای اساتید ایرانی در آمریکا/ پیگیری حصر چند استاد ایرانی با دست‌بند الکترونیکی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اخیرا اخباری درباره «تحت نظر بودن چند عضو هیات علمی ایرانی در کشورهای همسایه با دست‌بند الکترونیکی» و «صدور حکم انفصال از خدمت برای ۴ رئیس دانشگاه» منتشر شده است.

پس از بازداشت مسعود سلیمانی استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا شنیده هایی از اعمال محدویت‌‌ برای اساتید ایرانی در آمریکا به گوش رسید و اخیرا در خبری از قول وزیر علوم اعلام شده که چند عضو هیات علمی ایرانی در کشورهای همسایه آمریکا با دست‌بند الکترونیکی تحت نظر هستند.

*پیگیری از مجلس

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در پیگیری خبر «تحت نظر بودن چند عضو هیات علمی ایرانی در کشورهای همسایه با دست‌بند الکترونیکی»، گفت: برای اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم.

وی ادامه داد: چنین موضوعاتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح نشده است و اتفاقا این هفته وزیر علوم ساعت‌ها در کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس و در مجلس حضور داشت و حتی در صحبت‌های غیررسمی هم چنین مواردی طرح سوال نشد. 

میرحمایت گفت: معمولا آخرین اخبار رسانه‌ها و شنیده‌ها درباره موضوعات روز به اطلاع کمیسیون‌های مجلس می‌رسد و گزارش‌ها به دستم می‌رسد اما تا دیروز که از کمیسیون خارج شدم این موضوع را نه شنیدم و نه در جریان آن قرار گرفتم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول