اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

منابع خبری از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در بامداد پنج‌شنبه خبر می‌دهند.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری می‌گویند که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در بامداد پنج‌شنبه همچنان ادامه دارد و جنگنده‌های این رژیم به اهدافی در این منطقه تجاوز کرده‌اند.

الجزیره خبر داده که جنگنده‌های اسرائیلی مواضع مقاومت فلسطین را در شمال و جنوب غزه هدف حملات خود قرار داده‌اند. یک منبع خبری فلسطینی هم گزارش داده که جنگنده‌های ارتش صهیونیستی یک منطقه را در شمال غزه با سه فروند راکت هدف حمله قرار داده‌اند.

«اویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توییترش حملات جنگنده‌ها و بالگردهای این رژیم به چند نقطه در نوار غزه را تأیید کرد و نوشت که این حملات به اهدافی وابسته به جنبش حماس از جمله به یک مجتمع نظامی انجام شد. ادرعی در توییتی دیگر مدعی شد که مسئولیت اتفاقات جاری در غزه بر عهده حماس است.

ساعتی قبل نیز شبکه المنار گزارش داد که توپخانه رژیم اشغالگر صهیونیستی منطقه‌ای را در بیت‌لاهیا هدف حمله قرار داده است.

این حملات پس از آن رخ داد که شلیک موشک از نوار غزه به شهرک صهیونیست‌نشین عسقلان، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس را که برای تبلیغات انتخاباتی به جنوب سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، از محل سخنرانی راهی پناهگاه کرد.

صهیونیست‌ها می‌گویند سامانه گنبد آهنین به این حمله راکتی واکنش نشان داده است.

این دومین بار بود که نتانیاهو در پی حمله راکتی مقاومت مجبور شد برنامه تبلیغاتی خود را به مقصد پناهگاه ترک کند. پیش از این در جریان رقابت‌های انتخابات بی‌نتیجه قبلی صهیونیست‌ها نیز اتفاقی مشابه برای نتانیاهو رخ داده بود.

عکس خبر تزئینی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول