اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آخرین وضعیت جاده‌های خرم‌آباد-پلدختر و ازنا_شازند

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: طول پروژه آزادراه ازنا – شازند70 کیلومتر بوده که هم اکنون این پروژه با پیشرفت فیزیکی 65 درصد در حال اجرا است همچنین جاده خرم‌آباد- پلدختر در چهار قطعه طراحی شده و قرارگاه خاتم عملیات اجرایی را در قطعه اول آن شروع کرده است.

آخرین وضعیت جاده‌های خرم‌آباد-پلدختر و ازنا_شازند

رضا خالقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد در مورد آخرین روند اجرای چندین پروژه عمرانی استان اظهار داشت: طول پروژه آزادراه ازنا _ شازند70 کیلومتر بوده که 35 کیلومتر آن در استان لرستان قراردارد که هم اکنون این پروژه در چهار قطعه با پیشرفت فیزیکی 65 درصد در حال اجرا  است.

وی با بیان اینکه با پیمانکاران این پروژه در خصوص رفع مشکلات آن صحبت‌کرده‌ایم، افزود: پیمانکاران مشکلات خود را مطرح کردند سپس با هم اندیشی آنان تصمیمات لازم برای تکمیل این طرح اتخاذ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان در مورد آخرین وضعیت جاده خرم‌آباد-پلدختر گفت: قصد داشتیم جاده قدیم پلدختر را چهارخطه کنیم که به علت سیل این امر میسر نشد بنابراین  جاده جدیدی طراحی کردیم.

خالقی با اشاره به اینکه مسیر قدیم که الان خودروها در آن تردد می‌کنند موقت است، تصریح کرد: این جاده در چهار قطعه طراحی شده و قرارگاه خاتم عملیات اجرایی را در قطعه اول آن شروع کرده است.

وی با بیان اینکه در جاده جدید 53 کیلومتر راه احداث و بهسازی می‌شود، خاطرنشان کرد: تکمیل جاده جدید دو تا سه سال زمان می‌برد.

انتهای پیام/85016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول