اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برقراری پرواز کیش از نیمه دوم دی‌ماه/ پرواز عتبات عالیات در دستور کار

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از برقراری پرواز کیش از نیمه دوم دی‌ماه خبر داد و گفت: علاوه بر مردم همدان، سایر استان‌های همجوار همچون کردستان، کرمانشاه و لرستان نیز می‌توانند از این پرواز بهره‌مند شوند.

برقراری پرواز کیش از نیمه دوم دی‌ماه/ پرواز عتبات عالیات در دستور کار

سید حمید صائمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برقراری پرواز همدان ـ کیش خبر داد و اظهار کرد: این پرواز از نیمه دوم دی‌ماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یکشنبه و چهارشنبه هر هفته این پرواز انجام خواهد شد افزود: در صورت استقبال مردم پرواز اتصالی (Transfer Connection) به مقصد قشم و شیراز نیز انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با تاکید بر اینکه به دنبال برقراری پرواز عتبات عالیات هستیم یادآور شد: با حج و زیارت صحبت‌هایی صورت گرفته اما هنوز موافقت نهایی اعلام نشده که با همراهی آژانس‌ها و مردم می‌توان این پرواز را نیز داشت.

وی یادآور شد: علاوه بر هم استانی‌ها، سایر استان‌های همجوار همچون کردستان، کرمانشاه و لرستان نیز می‌توانند از پرواز کیش از فرودگاه همدان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول