اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

زمین‌لرزه 6.3 ریشتری، کانادا را لرزاند

زمین‌لرزه شدیدی به قدرت 6.3 ریشتر، ساعاتی پیش منطقه‌ای در «بریتیش کلمبیا» کانادا را به لرزه درآورد.

زمین‌لرزه 6.3 ریشتری، کانادا را لرزاند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بنا به گزارش سازمان زمین‌شناسی آمریکا، زمین‌لرزه شدیدی به قدرت ۶.۳ ریشتر، ساعاتی پیش، ۱۸۲ کیلومتری غرب «پورت هاردی» واقع در «بریتیش کلمبیا» کانادا را لرزاند.

بنا به گزارش شبکه سی ان بی سی، در ساعت ۲۰:۳۶ روز سه‌شنبه به وقت محلی (۰۵:۰۰ روز چهارشنبه به وقت تهران) زمین‌لرزه‌ای در  ۱۸۲ کیلومتری غرب شهر پورت هاردی که حدود چهار هزار و ۱۰۰ تن جمعیت دارد، به وقوع پیوست.

بنا به گفته مرکز لرزه‌نگاری اروپا-مدیترانه، زمین‌لرزه فوق در ۵۱۸ کیلومتری غرب ونکوور به وقوع پیوسته است و گزارش‌هایی از زخمی‌شدن یا خساراتی ناشی از زمین‌لرزه فوق منتشر نشده است.

گزارش‌ سازمان زمین‌شناسی آمریکا حاکی از آن است که زمین‌لرزه فوق در عمق ۱۰ کیلومتری به وقوع پیوسته است و مرکز ملی سونامی در «آلاسکا» اعلام کرد که احتمال وقوع سونامی وجود ندارد.

روز دوشنبه هفته جاری نیز پنج زمین‌لرزه با مقیاس‌های ۴.۸ تا ۶ ریشتر در بریتیش کلمبیا ثبت  شده است. روزنامه «سیاتل تایمز» گزاش کرد که چهار زمین‌لرزه از پنج زمین‌لرزه در جزیره «ونکوور» و انتهای شمالی جزیره ویکتوریا در پورت آلیس و پورت هاردی ثبت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول