اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دین پرست: بررسی طرح‌های اولویت‌دار در 2 سال باقی مانده از عمر دولت دوازدهم

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: بر اساس دستور و ماموریت ویژه وزارت کشور هیچ طرحی تا پایان دولت دوازدهم نباید در تملک بانکها باشد و تمامی آنها باید تعیین تکلیف شوند.

دین پرست: بررسی طرح‌های اولویت‌دار در 2 سال باقی مانده از عمر دولت دوازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز معاون اقتصادی وزیر کشور به همراه معاون استاندار، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان از3طرح‌ اقتصادی در دست اجرای این شهرستان بازدید به  عمل آورد.

 بابک دین پرست در دومین سفر خود به شهرستان گچساران و بازدید از روند اجرای طرح‌های اقتصادی در دست اجرای شهرستان گچساران گفت: با توجه به مصوباتی که در سفر گذشته بوده در زمینه افزایش سرمایه گذاری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی هدف از سفر است.

 وی ادامه داد: قریب بر یک سال از سفر اول ما به این استان می‌گذرد و امسال اولین برنامه وزرات اقتصاد این است که مصوباتی که در سال قبل تصویب شده بعد از گذشت یک سال چه اندازه پیشرفت داشته است.

 معاون اقتصادی وزیرکشور با اشاره به اینکه امروز از چند طرح اقتصادی در مرکز استان بازدید به عمل آمد، عنوان کرد: خوشبختانه روند اجرایی این طرح ها قابل قبول بوده است.

دین پرست ابراز کرد: یکی از برنامه هایی خیلی خوبی که فردا در استان مورد بررسی قرار می گیرد دستور ویژه ریاست جمهوری در زمینه فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در 2 سال باقی مانده از عمر دولت طرح‌های اولویت‌دار مورد بررسی قرار گیرد.

 وی ادامه داد: برهمین اساس ماموریتی که ریاست جمهوری به وزیر کشور داده از همه استانداران خواسته شده برنامه توسعه ای خود را برای دولت دوازدهم ارائه دهند  و هرکدام از استانداران موظف شدند که سه طرح پیشران و مهم که جز مطالبات مردم  و استان است  را ارائه دهند.

 این مسوول تصریح کرد: بر اساس دستور و ماموریت ویژه وزارت کشور هیچ طرحی تا پایان دولت دوازدهم نباید در تملک بانکها باشد و تمامی آنها باید تعیین تکلیف شوند.

دین پرست عنوان کرد: یکی از موضوعات خیلی مهمی که در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته هفت ماموریت برای فرمانداران کشور تعیین شده که فردا وضعیت عملکرد فرمانداران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 معاون اقتصادی وزیر کشور خاطرنشان کرد: این هفت ماموریت شامل نظارت بر فعالیت و حفظ صیانت از واحدهای حوزه شهرستان و تلاش بر افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی است.

وی گفت: دومین ماموریت در زمینه رسیدگی به واحدهای تولیدی که در سالهای گذشته راکد مانده و بایستی تلاش کرد تا این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

 دین پرست ادامه داد: تلاش بر حفظ و صیانت از واحدهای تولیدی دارای مشکل که بایستی  در اولویت برنامه فرمانداران قرار گیرد و واگذاری پروژه‌های نیمه تمام استان به بخش خصوصی است.

 به گزارش فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در دومین سفر خود به شهرستان گچساران از 3 طرح اقتصادی از جمله آبرسانی به 3100 هکتار از اراضی دشت خان احمد، کارخانه فرآوری گیاهان دارویی و کارخانه روغن نباتی بازدید به عمل آورد و از نزدیک مشکلات این طرح‌ها را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول