اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

جلسه ماهانه درس اخلاق حسین انصاریان در حسینیه هدایت برگزار می‌شود

جلسه ماهانه درس اخلاق حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان روز ۵ دی‌ماه برگزار می‌شود و نریمان پناهی در این مراسم به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

جلسه ماهانه درس اخلاق حسین انصاریان در حسینیه هدایت برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جلسه ماهانه درس اخلاق استاد حسین انصاریان همراه با توسل با حضور مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) در حسینیه هدایت برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این مراسم، با زیارت عاشورا حسین ارضی آغاز خواهد شد، پیش از منبر محمد نبوی به مرثیه‌خوانی خواهد پرداخت. حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت و نریمان پناهی نیز مدیحه‌سرایی خواهد کرد.

جلسه درس اخلاق حجت‌الاسلام انصاریان، اولین پنجشنبه هرماه از ساعت ۲۰ در حسینیه هدایت واقع در تهران، میدان قیام، خیابان ری برگزار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: سخنرانی شیخ حسین انصاریان و نوحه‌سرایی کربلایی نریمان پناهی از برنامه‌های دیگر این جلسه ماهیانه است.

ارادتمندان به ساحت نورانی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) می‌توانند برای حضور در این محفل نورانی در آخرین پنجشنبه هر ماه قمری از ساعت ۲۰ در حسینیه هدایت واقع در تهران، میدان قیام، خیابان ری حضور یابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول