اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

واگذاری گلخانه به متقاضیان در کرمانشاه/ وام با نرخ سود 7 درصد پرداخت می‌شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از ارائه تسهیلات بانکی با سود هفت درصد با دوران تنفس و مشارکت یک ساله و بازپرداخت پنج ساله به متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بخش خبر داد.

واگذاری گلخانه به متقاضیان  در کرمانشاه/ وام با نرخ سود 7 درصد پرداخت می‌شود

افشین صفوی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن دعوت از متقاضیان سرمایه‌گذاری در مجتمع شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای، اظهار داشت: محصولات گلخانه محصولاتی سالم پاک و البته ارگانیک است که در تمامی فصول سال در کوتاه‌ترین زمان برداشت می‌شود.

وی به توسعه کشت گلخانه‌ای در کرمانشاه اشاره و بیان کرد: افزایش 10 برابری تولید و کاهش چشم‌گیر مصرف آب از مهمترین مزایای کشت گلخانه‌ای است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: تولید 5 هزار و 600 تن انواع سیفی و سبزیجات و 8 میلیون گل شاخه بریده سهم تولیدات گلخانه‌ای استان کرمانشاه طی سال گذشته بوده است.

وی به بحث اشتغالزایی در راستای توسعه گلخانه‌ها اشاره کرد و گفت: در استان کرمانشاه سالانه 8 میلیون گل شاخه بریده به ارزش 20 میلیارد تومان در ده‌ها رنگ متنوع به بازار داخل و خارج از استان عرضه می‌شود.

صفوی از ارائه تسهیلات با سود پایین و کاهش بروکراسی‌های اداری در زمینه صدور مجوز برای احداث گلخانه خبر داد و افزود: سازمان جهاد کشاوری استان کرمانشاه در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش گلخانه تسهیلات بانکی با سود هفت درصد با دوران تنفس و مشارکت یک ساله و بازپرداخت پنج ساله به متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بخش با همکاری بانک‌های عامل اعطا می‌کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول