اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فرماندار جم: اوقاف با شهرداری بهارستان برای بازگشایی مسیر ورودی این شهر همکاری کند

فرماندار شهرستان جم گفت: لازم است همکاری‌ها در اجرای پروژه‌های عمران شهری و روستایی افزایش یابد تا املاک موقوفی به عنوان مانعی بر سر راه توسعه تلقی نشود و انتظار داریم همکاری اوقاف با شهرداری بهارستان برای بازگشایی و احداث مسیر مهم ورودی این شهر افزایش یابد تا شاهد رفع دغدغه مردم باشیم.

فرماندار جم: اوقاف با شهرداری بهارستان برای بازگشایی مسیر ورودی این شهر همکاری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، محمد حسینی صبح امروز در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، اظهار داشت: همکاری اوقاف با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای توسعه عمرانی افزایش یابد.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه وقف یکی از ویژگی‌های زیبا و پسندیده جامعه اسلامی است افزود: باید اقدامات و کارکرد اوقاف به گونه‌ای باشد که میزان رضایتمندی مردم افزایش و سایرین هم به این سنت حسنه تشویق شوند و همکاری اوقاف با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌تواند زمینه رشد و توسعه عمرانی منطقه را به همراه داشته باشد.

وی احداث مجتمع فرهنگی بخش ریز را تحقق نقش وقف در توسعه فرهنگی اجتماعی جامعه دانست و گفت: انتظار داریم این پروژه مهم فرهنگی با کیفیت مطلوب و در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

حسینی با اشاره به توسعه روزافزون شهرستان جم در عرصه عمرانی اظهار داشت: لازم است همکاری‌ها در اجرای پروژه‌های عمران شهری و روستایی افزایش یابد تا املاک موقوفی به عنوان مانعی بر سر راه توسعه تلقی نشود.

وی اضافه کرد: انتظار داریم همکاری اوقاف با شهرداری بهارستان برای بازگشایی و احداث مسیر مهم ورودی این شهر افزایش یابد تا شاهد رفع دغدغه مردم باشیم.

فرماندار جم افزایش خدمات فرهنگی چون اعزام سفرهای معنوی را ضروری دانست و افزود: اوقاف در مرمت، نگهداری و حفظ و صیانت از امام زادگان و بقاع متبرکه شهرستان با جدیت و اهتمام بیشتر داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول