اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تیرانداز اصفهانی در تیم ملی/ قهرمانی‌ ورزشکار سپاهان در دارت

دعوت حسین باقری به تیم ملی تیراندازی، مدال نقره و برنز برای ایران در مسابقات وزنه‌برداری و قهرمانی لیورپول در جام باشگه‌های جهان از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

تیرانداز اصفهانی در تیم ملی/ قهرمانی‌ ورزشکار سپاهان در دارت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز یک دی ماه علاوه بر این‌که اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی با تفنگ مشخص شد، بازیکنان سپاهان به اردوی تیم ملی امید اضافه شدند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ تیم فوتبال سپاهان طبق برنامه باید بازی معوقه خودش از هفته یازدهم لیگ برتر را روز هفتم دی مقابل صنعت نفت آبادان برگزار کند، بازیکنان سپاهان طبق نظر کادر فنی از دیروز تمریناتشان را برای آماده‌شدن جهت مصاف با نفت آبادان از سر گرفتند.

مسؤولان تیم سپاهان جهت انجام بازی مقابل صنعت نفت، با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان این بازی شدند، آن‌ها در این نامه از مسؤولان سازمان لیگ خواسته‌اند که در صورت امکان بازی مقابل شاگردان اسکوچیچ، یک روز زودتر یعنی در تاریخ  6دی برگزار شود و منتظر پاسخ این نامه هستند.

در صورت موافقت با درخواست سپاهان، کاروان این تیم روز پنجم دی عازم آبادان می‌شود اما در صورد عدم موافقت با این درخواست و تاکید سازمان لیگ روی تاریخ از قبل اعلام شده، اعضای تیم سپاهان نیز روز 6 دی به شهر آبادان سفر می‌کند.

✅ اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی تفنگ اعلام شد که حسین باقری از اصفهان به همراه هشت تیرانداز دیگر در این اردو که در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، حضور دارد؛ این ورزشکاران تمرینات خود را تا 26 دی نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند.

✅ باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تمامی نام‌هایی‌که به عنوان گزینه‌های احتمالی سرمربی‌گری تیم فوتبال ذوب آهن در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح گردیده، صرفا گمانه‌زنی آن رسانه‌ها بوده و باشگاه ذوب‌آهن هیچ اسمی را نه تایید و نه تکذیب می‌کند.

باشگاه ذوب‌آهن از رسانه‌ها به ویژه فعالان حوزه فضای مجازی می‌خواهد در کنار گمانه‌زنی‌ها، شأن و شخصیت افراد و باشگاه ذوب‌آهن را مد نظر داشته باشند و بر اساس مبانی اخلاق حرفه‌ای رفتار نمایند. 

✅ هانیه قدرتی‌پور از اصفهان در وزن 65 کیلوگرم به همراه 5 ورزشکار دیگر برای شرکت در رقابت‌های جهانی آلیش به قزاقستان عزیمت کردند؛ رقابت‌های جهانی کشتی آلیش تا 2 دی ماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود.

✅ اردوی تیم فوتبال امید برای آماده‌سازی بازی های قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا از شنبه در قطر آغاز شده است؛ ملی پ‌پوشان امید جمعه شب راهی قطر شدند و در این مدتی که در این کشور هستند دو بازی تدارکاتی خواهند داشت.

محمد محبی و امید نورافکن از سپاهان که همراه هم تیمی‌های خود جمعه راهی قطر نشده بودند شب گذشته به جمع بازیکنان تیم امید اضافه شدند و در تمرینات حاضر خواهند بود.

✅ در فینال نهمین دوره مسابقات لیگ برتر دارت آقایان و بانوان که در باشگاه دارت ناوک فرهنگسرای بهمن تهران برگزار شد حسین اعرابی و مژگان رحمانی مجددا بر سکوی قهرمانی تکیه زدند.

در بخش آقایان سکه قهرمانی به نام "حسین اعرابی" از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ضرب شد؛ این چهارمین قهرمانی پی در پی و در مجموع ششمین قهرمانی اعرابی در لیگ برتر به شمار می آید، اعرابی چندی پیش هم در مسابقات قهرمانی کشور در جایگاه نخست دارت ایران ایستاده بود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ در رقابت‌های وزنه برداری قطر کاپ، کیانوش رستمی و علی میری دو وزنه بردار ایران در دسته 96 کیلوگرم به مصاف رقیبان خود رفتند؛ در یک‌ضرب کیانوش رستمی با مهار وزنه 178 کیلوگرم به مدال طلا رسید و علی میری با مهار وزنه 162 کیلوگرم پنجم شد.

در حرکت دو ضرب رستمی وزنه 225 کیلوگرم را مهار کرد و در مجموع با 403 کیلوگرم در رده دوم و به مدال نقره رسید، وی موفق شد طلای یک ضرب و دو نقره دو ضرب و مجموع را کسب کرد؛ میری در این حرکت وزنه 209 کیلوگرم را مهار کرد تا در مجموع رکورد 371 را ثبت کند و به دو برنز دو ضرب و مجموع رسید.

✅ مسابقات دوی ماراتن قهرمانی آسیا در شهر دان‌گوان چین با حضور دوندگان برتر آسیا برگزار شد، در این رقابت، محمدجعفر مرادی دونده المپیکی ماراتن کشورمان هم حضور داشت و در پایان با رکورد 2 ساعت و 22 دقیقه و 15 ثانیه در جایگاه ششم ایستاد. 

مرادی خودش را برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو آماده می‌کند، این ورزشکار به احتمال زیاد اردویی در کنیا برگزار خواهد کرد.

✅ مسابقات موی تای قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی امارات و در شهر ابوظبی برگزار شد که تیم ملی مردان و بانوان موی تای کشورمان با کسب 15 مدال طلا، 10 نقره و 8 برنز برای اولین بار قهرمان آسیا شد، ایران برای نخستین بار به عنوان قهرمانی قاره کهن رسید.

✅ در ادامه رقابت‌های روئینگ کاپ آسیا در تایلند نازنین ملایی ملی‌پوش کشورمان در فینال تک‌نفره سبک‌وزن به آب زد و در این مسابقه نیز با مدال طلا کار خود را به پایان برد؛ ملایی دومین طلای خود و سومین طلای کشورمان را در این رویداد کسب کرد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ دیدار فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان میان تیم‌های لیورپول قهرمان اروپا و فلامینگو قهرمان آمریکای جنوبی برگزار شد و شاگردان کلوپ موفق شدند با یک گل پیروز شوند و عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

شاگردان کلوپ در شرایطی به این قهرمانی دست یافتند که پیش از این قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا را هم بدست آورده بودند و با این قهرمانی عملا رکوردی تاریخی را ثبت کردند و اولین تیم انگلیسی شدند که این 3 جام را همزمان بدست می‌آورند.

✅ با نزدیک شدن تدریجی به پایان سال 2019، سایت تریت‌فوت تیم منتخب سال لیگ فوتبال انگلیس را برگزید؛ برهمین اساس لیورپولی‌ها با آلیسون، آرنولد، فان‌دایک، روبرتسن، فابینیو و مانه صاحب بیشترین اعضا شدند.

از تیم منچسترسیتی، قهرمان فصل قبل لاپورته،دی بروینه و استرلینگ برگزیده شدند، جیمز مدیسن و جیمی واردی از لسترسیتی نیز 2 عضو دیگر این تیم هستند.

✅ در سال 2012 در چنین روزی لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با ثبت 91 گل زده در یک فصل رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد؛ مسی این تعداد گل را در 69 بازی باشگاهی در بارسلونا و تیم ملی فوتبال آرژانتین به نام خود ثبت کرد.

فوق ستاره بارسلونا تاکنون نتوانسته دیگر این رکورد را تکرار کند اگر چه وی شب گذشته موفق شد در ترکیب بارسلونا برای نهمین سال به رکورد 50 گل زده در فصل برسد.

انتهای پیام/63090/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول