اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پیروزی سربازان رشتی در روز شکست ایثار آستارا

هفته نخست مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم با کسب یک پیروزی و قبول یک شکست برای نمایندگان گیلان آغاز شد.

پیروزی سربازان رشتی در روز شکست ایثار آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم آغاز شد و فرهنگ ایثار آستارا و پاس گیلان دو نماینده استان در گروه دوم این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود رفتند.

پیروزی ارزشمند سربازان رشتی در دیار گل و گلاب

تیم فوتبال پاس گیلان در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ دسته سوم در ورزشگاه امیرکبیر کاشان به مصاف ذوالفقار این شهر رفت.

اسماعیل رجب‌زاده در دیدار مقابل ذوالفقار کاشان، میلاد پورقلی، ساسان رجبی، هومن مسعودی، روح‌الله خوش‌بین، محمود توانایی، صالح نوروزپور، سیامک علیزاده، بنیامین خاتمی فر، توکل نظری مقدم، علیرضا نیاوند و علیرضا رعنای مهرپور را به میدان فرستاد.

دو تیم نبردی فیزیکی را از خود به نمایش گذاشته و حاصل این بازی محکم، یک ضربه پنالتی به سود سربازان رشتی در دقیقه ۲۰ مسابقه بود؛ سیامک علیزاده این توپ را به گل تبدیل کرد و پاسی‌ها نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به پایان رساندند.

تیم میزبان در نیمه دوم با استفاده از امتیاز میزبانی و ارتفاع سعی در گشودن دروازه پاس داشت، ارسال‌های بلند مهم‌ترین شاخصه این دیدار از سوی تیم میزبان بود ولی دفاع مستحکم پاسی‌ها اجازه گلزنی به تیم میزبان را نداد؛ دیدار دو تیم در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پاس خاتمه یافت.

شاگردان حمیدی با شکست استارت زدند

تیم فوتبال فرهنگ ایثار آستارا در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم با برتری مقابل هرماس فاتح تبریز در آخرین نبرد به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد؛ شاگردان فرزاد حمیدی در نخستین دیدار از مرحله نهایی در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف آذر کوثر تبریز رفتند.

مرزداران غیور گیلان برای پیروزی گام به میدان گذاشتند ولی تیزهوشی تیم میهمان مانع از کسب نخستین پیروزی آستارایی‌ها شد؛ تیم میهمان در این دیدار دو بار توسط جواد صمدی و جواد نعمتی به گل رسید و فرهنگ ایثار (مقاومت) تنها یکی از گل‌های دریافتی را توسط فرید صلاحی پاسخ داد.

دیدار دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود آذر کوثر به پایان رسید و شاگردان حمیدی برای کسب نخستین پیروزی در مرحله نهایی لیگ دسته سوم می‌بایست چشم‌انتظار هفته دوم بمانند.

نتایج کامل دیدارهای هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم – گروه دوم:

فرهنگ ایثار آستارا ۱ – آذر کوثر تبریز ۲

ذوالفقار کاشان ۰ – پاس گیلان ۱

دماوند آمل ۰ – نماینده مازندران ۰

 

 

به گزارش فارس، تیم فوتبال پاس گیلان در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم روز یکشنبه هشتم دی‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت از تیم شهرداری اردبیل میزبانی می‌کند، فرهنگ ایثار آستارا دیگر نماینده گیلان در هفته دوم در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف شهید مولایی قائم‌شهر می‌رود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول