اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طرح پاکسازی مناطق آلوده شرق استان تهران اجرایی شد/ دستگیری ۶۳ فروشنده و ۹۸ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده شرق استان تهران اجرایی شد که در این طرح ۶۳ فروشنده و ۹۸ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

طرح پاکسازی مناطق آلوده شرق استان تهران اجرایی شد/ دستگیری ۶۳ فروشنده و ۹۸ معتاد متجاهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص طرح پاکسازی مناطق آلوده، اظهار کرد: طرح‌هایی به‌منظور پاکسازی نقاط آلوده انجام می‌شود و نهایت کار وظایف ذاتی نیروی انتظامی است و در محل‌هایی که وقوع جرم و جنایت داریم اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده انجام می‌دهیم و دغدغه مردم است که گاهی می‌بینند در محل زندگی‌شان بزهکاران اعمال خلافکارانه انجام می‌دهند.

وی افزود: بر این اساس ما اخیراً سلسله طرح‌هایی را در سطح شهرستان‌های هفت‌گانه با مصوبات شورای تأمین شهرستان‌ها و دستورات لازم دستگاه قضایی انجام می‌دهیم.

عزیزی گفت: در این طرح‌ها ۱۰۰ دستور قضایی اخذ کرده بودیم و مکان‌هایی که شناسایی‌شده را از قبل ورود داشته باشیم و در بحث دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و به دستگیری معتادان متهاجر انجام دهیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: قطعاً در کنار این طرح در بخش سرقت پیشگیری و کشف آن اقدامات خوبی انجام‌شده است و در این راستا ما توانستیم ۶۳ فروشنده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنیم. در این طرح ۹۸ معتاد متهاجر دستگیر و مقداری مواد مخدر نیز کشف شد.

وی ادامه داد: ۷۷ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردیم که در یک‌قلم از آنها تعداد ۲۴ دستگاه دوچرخه کشف شد که از منازل مردم سرقت کرده بودند.

عزیزی تاکید کرد: ۱۲۲ فقره در این طرح کشف سرقت داشتیم و تعداد چند دستگاه خودرو متوقف‌شده و تعداد ۴۰ دستگاه موتورسیکلت مفقودشده و یا فاقد سند یا سرقتی بودند در این منازل نگهداری می‌شد که همکارانم توانستند در این طرح کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه، ما در کنار این طرح در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته حدود ۳۰ میلیون تومان کشفیات کالاهای قاچاق را داشتیم، گفت: نیروی انتظامی در راستای وظایف ذاتی خود با کمک شورای تأمین و دستگاه قضائی ان‌شاءالله این کار را استمرار خواهیم داد و این طرح‌ها به‌صورت خاص و هرزمانی که ببینیم برای شهروندان ناامنی ایجادشده است، انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که روحیه و انگیزه خلافکارانه دارند بدانند که همیشه پلیس با اقتدار و با قاطعیت در مقابل خودشان خواهند دید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ی۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول