اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عضو فراکسیون امید: نمایندگان مجلس از بازی‌های پلید سیاسی پرهیز کنند

محمد قمی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: سعی کنید که راه‌های مقابله با آمریکا و اسرائیل را سرلوحه کارها قرار دهید و از بازی‌های پلید سیاسی که نفعی برای مردم ندارد پرهیز کنید.

عضو فراکسیون امید: نمایندگان مجلس از بازی‌های پلید سیاسی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز ( یک‌شنبه، یک دی) پارلمان در نطق میان دستور خود گفت: شهدای عزیز با جانفشانی خود بر سیاهی کفر، شرک و نفاق مهر بطلان زدند تا اینکه لباس عزت بر قامت اسلام و مسلمین پوشانده شود.

وی در ادامه افزود: کشورهای غربی و اروپایی‌ها همچون گذشته به یاوه گویی‌های خود در مورد ایران بیانیه هایی را صادر کردند و ایران را به مخالفت با حقوق بشر و کشتار مردم متهم نمودند، اما این‌ها از یاد برده‌اند که در فرانسه، انگلیس و سایر نقاط اروپا با ملت خود درگیر شده و هر هفته و هر زمان شاهد دستگیری، مجروح شدن و کشتار انسانها در این کشورها هستیم که به ظلم و بی عدالتی و خوی استکباری آنها اعتراض داشته و خواهان برقراری عدالت، رفع تبعیض و آزادی‌های مصرح در قانون هستند.

نماینده مردم پاکدشت اظهار کرد: در آخرین نطق خود لازم می‌دانم از مردم صبور، نجیب و شهید پرور پاکدشت که بیش از دو دهه به بنده رای داده‌ا‌ند تا خدمتگزار آنها در مجلس شورای اسلامی باشم، صمیمانه تشکر می‌کنم و چنانچه تقصیر و قصوری از اینجانب سرزده از همه آنها پوزش و حلالیت می طلبم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همواره در مجلس شورای اسلامی سعی نمودم که موجبات عزت، عظمت و بزرگی آنان را رقم بزنم.

این نماینده مردم در مجلس دهم به حضور مکرر خود در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به صورت منظم در مجلس حضور داشته‌ام و این به شکلی بوده که تا به الان بیش از 50 روز طلب مرخصی دارم.

وی تصریح کرد: هیچگاه در فکر زراندوزی و ثروت اندوزی نبوده و مداوم تلاش کردم که علاوه بر قانونگذاری در بحث عمران و توسعه شهرستان بکوشم.

نماینده مردم پاکدشت به فعالیت‌های خود در حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد و گفت: پیگیری مستقل شدن شهرستان، گسترش دانشگاهها، نیروگاه شهدای پاکدشت، احداث ورزشگاه، پارکها، مجمتع‌های آموزشی، خدمات زیر بنایی آب، برق، گاز، آسفالت و بهسازی روستاها و شهری و دهها پروژه عمرانی دیگر، ایجاد وحدت نسبی در شهرستان، حمایت از نیروهای ایثارگر و انقلابی، توجه به جوانان و حمایت همه جانبه از بانوان و ...  در حوزه انتخابیه ام صورت گرفته است.

قمی در پایان تاکید کرد: همکاران گرامی و بزرگوار سعی کنید راههای مقابله با دشمن به ویژه آمریکا و اسرائیل و همچنین توجه به تحقیقات و پژوهش را سرلوحه کارهای خود قرار دهید و از بازیهای پلید سیاسی که نفعی برای مردم ندارد پرهیز کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول