اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم توجه به آموزه‌های دینی در مطالب فرهنگی و هنری

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام در متن آموزه‌های علمی، فرهنگی و هنری بسیار ارزشمند است.

لزوم توجه به آموزه‌های دینی در مطالب فرهنگی و هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در نشست مشترک با مسؤولان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه کودکان آینده‌سازان جامعه هستند از همین رو باید دقت بیشتری در تربیت آنها شود، اظهار کرد: رویکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام در متن آموزه‌های علمی، فرهنگی و هنری بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به درخشش کودکان و نوجوانان استان در عرصه‌های بین‌المللی اضافه کرد: این موفقیت‌ها بیانگر این نکته است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم در سوق دادن کودکان به سمت کتاب و کتابخوانی و هم از بعد علمی، آموزشی و فرهنگی و هنری این قشر را به نحو احسن تحت پوشش فعالیت‌های بسیار مفید قرار داده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد و با پرداختن بیشتر به موضوعات مربوط به کودکان شاهد موفقیت بیش از پیش کودکان و نوجوانان زنجانی در عرصه‌های مختلف باشیم.

در ادامه نیز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان ضمن ارائه گزارش و تشریح مبسوط فعالیت‌های اجرا شده اظهار کرد: موفقیت‌های اعضای فعال کانون زنجان در ابعاد مختلف فعالیت‌های کانون کتاب محور بوده است.

علیرضا نوری با اشاره به اینکه در حوزه تعدد کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیز اقدامات قابل توجهی در استان صورت گرفته است، اضافه کرد: هدف از این اقدام کشف استعدادهای جدید و شکوفا کردن آنهاست.

به گزارش فارس،  در حال حاضر 17 مرکز ثابت، 11 کتابخانه سیار، یک کتابخانه پستی در استان زنجان فعال است و  25 هزار نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان عضویت دارند.

برگزاری نشست‎های تخصصی و علمی- ترویجی متناسب با محورها و موضوع‌های مرتبط با کودکان، عرضه‌ محصولات فرهنگی، برنامه‎ها و آثاری که از سوی مربیان، اولیای تربیتی و بزرگسالان با موضوع کودکان تهیه و تولید از برنامه‌های اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

انتهای پیام/73005/ق۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول