اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

میزبانی کشتی جام باشگاه‌های جهان رضایت‌بخش بود

سرمربی تیم کشتی فرنگی آذربایجان سطح مسابقات را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: اصلی ترین رقیب ما تیم ایران مال بود که بازیکنان مطرح جهانی را در تیم خود داشتند و توانستند تیم ما را شکست دهند چرا که بسیار قدرتمند تر بودند.

میزبانی کشتی جام باشگاه‌های جهان رضایت‌بخش بود

عاکف علیف در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با ابراز رضایت از شرایط میزبانی جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: شرایط میزبانی بسیار رضایت بخش است و از مهمان نوازی مردم خراسان شمالی تشکر می کنم.

وی سطح مسابقات را بسیار عالی توصیف کرد و افزود: اصلی ترین رقیب ما تیم ایران مال بود که بازیکنان مطرح جهانی را در تیم خود داشتند و توانستند تیم ما را شکست دهند چرا که بسیار قدرتمند تر بودند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی آذربایجان ادامه داد: با تلاش خودمان توانستیم رده سوم را کسب کنیم که این مقام با شکست دادن تیم سیرجان حاصل شد.

عاکف علیف در خصوص علت شرکت نکردن تیم اصلی آذربایجان در این رقابت ها گفت: طی جلسات تمرینی و با تصمیم و نظر تصمیم گیرندگان تیم، در نهایت این افراد برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند.

وی همچنین گفت بسیار به ایران سفر کرده و در شهرهای زیادی از ایران همچون آذربایجان، جویبار، مازندران، اردبیل، تهران و تخت جمشید حضور داشته است و ایران را به خوبی می شناسد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی آذربایجان در ادامه بیان کرد: کشتی گیران ایران کشتی گیران قدری هستند و با افرادی چون حمید سوریان، نوروزی، اشکانی، حسن یزدانی و سعید عبدولی آشنایی دارم که گشتی گیران بنام و بسیار خوبی هستند.

عاکف علیف با اشاره به المپیک 2020 افزود: در حال حاضر برای المپیک برنامه خاصی نداریم و می خواهیم برای مسابقات دیگری آماده شویم و به طور قطع نمی توانم در مورد برنامه های المپیک صحبت کنم چرا که قرار است جلسات دیگری برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول