اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استیضاح ترامپ نشان از ضعف مدیریتی وی است

امام‌جمعه چادگان گفت: استیضاح ترامپ توسط نمایندگان آمریکا نشان از ضعف مدیریتی ترامپ است و دولتی که کارایی نداشته باشد و نتو‌اند در مسائل کشورش مدیریت کند نشان از ضعف مدیریتی آن است که ترامپ نیز یکی از آن اشخاص است .

استیضاح ترامپ نشان از ضعف مدیریتی وی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی در نماز جمعه این هفته چادگان اظهار کرد: خودم و شما را به تقوای دعوت می‌کنم و انتظار دارم تقوا را در خانواده و جامعه الگو قرارداده تا فرزندان نیز رفتار و کردار ما را الگو قرار دهند.

امام‌جمعه چادگان بیان داشت: غرور باعث شکست فرد در مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌شود؛ فردی که غرور داشته باشد در زندگی شکست خواهد خورد.

وی به‌ روز ثبت‌احوال اشاره کرد و افزود: ثبت‌احوال در جامعه نقش بسزایی دارد؛ زیرا ثبت سابقه افراد جامعه در اداره ثبت‌احوال ثبت و بایگانی می شود و این روز را به کلیه عزیزان اداره ثبت‌احوال تبریک عرض می‌کنیم.

بنی‌جمالی به استیضاح ترامپ اشاره کرد وبیان داشت: استیضاح ترامپ توسط نمایندگان امریکا نشان از ضعف مدیریتی ترامپ است، دولتی که کارایی نداشته باشد و نتو‌اند در مسائل کشورش مدیریت کند، نشان از ضعف مدیریتی آن است که ترامپ نیز یکی از آن اشخاص است.

خطیب جمعه چادگان گفت: مطالبه‌گری حق مردم است ومسؤولان  نیز باید جوابگو باشند؛ نماینده مردم به‌عنوان نماینده ملت باید از مسؤولان مطالبه‌گری کند تا حق منطقه و مردم پایمال نشود؛ مطالبه‌گری باید در بین مردم و جوانان فرهنگ‌سازی شود تا مردم و جوانان جهت توسعه و آبادانی شهر و روستاهای خود مطالبه گری‌کنند.

انتهای پیام /63046/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول