اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بدعت داوران در تشک جام باشگاه‌های جهان علیه اترک!

کشتی‌گیر آذربایجانی در وزن ۷۴ کیلوگرم برابر محمد نخودی سه‌اخطاره می‌شود و پس از اعلام پیروزی کشتی‌گیر اترک، با اعتراض سرمربی آذربایجان و پس از وقفه‌ای، دوباره کشتی گیران فراخوان می‌شوند تا دقایق پایانی کشتی خود را ادامه دهند، اتفاقی نادر که در جام باشگاه‌های جهان به وقوع پیوست.

بدعت داوران در تشک جام باشگاه‌های جهان علیه اترک!

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد در ادامه مرحله گروهی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جام باشگاه‌های جهان در بجنورد مسابقه وزن ۷۴ کیلو شاهد یک اتفاق نادر در دنیای کشتی بود.

به گزارش خبرنگار فارس از محل مسابقات پس از سه اخطاره شدن نماینده آذربایجان داوران دست محمد نخودی از تیم اترک را به‌عنوان برنده بالا می‌برد.

تصمیمی که کاملاً منطبق با قوانین ابلاغی فدراسیون بین‌المللی است. تصمیم صحیحی که با اعتراض شدید کادر فنی تیم آذربایجان روبرو می‌شود. اما داوران در یک تصمیم عجیب از دو کشتی‌گیر می‌خواهد که به مسابقه ادامه دهند.

اعتراضات سرمربی و سرپرست تیم اترک به نقض قانون هم راه به‌جایی نمی‌برد و کشتی ادامه پیدا می‌کند. البته این بازی در انتها به نفع نماینده اترک خراسان شمالی به‌پایان رسید، اما زیر پا گذاشتن قوانین روشن فدراسیون بدعتی بود که در این مسابقات به یادگار ماند.

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول