اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

«لایسنس» گریبان تیم اصلی کشتی اترک را گرفت / پدیده لیگ محروم از رقابت در جام باشگاه‌ها

داریوش حضرتقلی زاده به همراه دو تن دیگر از کشتی گیران اصلی تیم اترک به دلیل عدم اقدام مسئولان برای صدور لایسنس کارت اتحادیه جهانی نتوانست برای تیم اترک به میدان مبارزه بروند و از حضور در این مسابقات محروم ماندند.

«لایسنس» گریبان تیم اصلی کشتی اترک را گرفت / پدیده لیگ محروم از رقابت در جام باشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد داریوش حضرتقلی زاده، کشتی‌گیر آماده تیم اترک و پدیده لیگ برتر و حمید الهیان و فرید محمدی به دلیل نداشتن لایسنس کارت اتحادیه جهانی نتوانست تیم اترک را در رقابت مرحله مقدماتی مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان همراهی کند و به‌این‌ترتیب از رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

این در حالی است که مسئولان تیم اترک، برای این رقابت‌ها، با حضرتقلی زاده، الهیان و محمدی قرارداد امضا کرده بودند و داریوش پیش‌ازاین و در لیگ برای آسانسور بهران کشتی گرفته بود.

نکته قابل‌توجه این است که کشتی‌گیر جایگزین «داریوش» در وزن ۶۱ کیلوگرم، رقابت خود را با امتیاز عالی به رقیب واگذار و تیم اترک به‌عنوان نماینده استان درمجموع تیمی با نتیجه ۶ بر ۴ نتیجه را به حریف خود دانشگاه آزاد مازندران واگذار کرد.

در رقابت دوم تیم اترک نیز «مسلم نادری» (کشتی‌گیر وزن ۶۱ کیلوگرم)، مسابقه خود را با شکست پشت سر گذاشت، هرچند در این دیدار درمجموع تیم اترک توانست با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول