اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

لغو طرح استیضاح وزرا با پس گرفتن امضا نمایندگان

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی و ایجاد فضای آرام برای مردم گفت: با نقد کردن دولت مخالف نیستم اما پس گرفتن امضاها توسط برخی از نمایندگان مجلس بعد از طرح استیضاح، کاری غیرمنطقی و غیرحرفه‌ای است.

لغو طرح استیضاح وزرا با پس گرفتن امضا نمایندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر در سالن اجتماعات این فرمانداری اظهار کرد: نارضایتی ایجادشده در اصلاح قیمت بنزین، موجب شد تا برخی از نمایندگان مجلس به دلیل اینکه مورد مشورت قرار نگرفته بودند موضوع استیضاح برخی از وزرا مانند وزیر کشور و وزیر نفت را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه حذف کارت سوخت از سوی دولت اشتباه بزرگی بود، افزود: با نقد کردن دولت مخالف نیستم اما پس گرفتن امضاها توسط برخی از نمایندگان مجلس بعد از طرح استیضاح، کاری غیرمنطقی و غیرحرفه‌ای است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک بودن به زمان انتخابات تصریح کرد: کشور در شرایط حساسی قرار دارد و استیضاح این وزرا توسط نمایندگان مجلس یقیناً به اختلافات و درگیری‌ها دامن می‌زد بنابراین لازم است در این شرایط حساس تابع امر ولی‌فقیه باشیم و فرمان او را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی و ایجاد فضای آرام برای مردم گفت: با توجه به‌قرار گرفتن در آستانه انتخابات، مدیران نباید در امر پاسخگویی به مردم غفلت کنند، باید شورونشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کنیم و مدیران نباید مردم را ناراضی و ناراحت کنند.

عباسی بداخلاقی سیاسی را آفت بزرگ کشور دانست و گفت: کسانی که اخلاق سیاسی را در انتخابات رعایت نمی‌کنند از طرفداران و حامیان من نیستند.

ثبت‌نام 42 نفر در حوزه انتخابیه رودسر و املش
فرماندار رودسر نیز با اشاره به نزدیک شدن چهلمین روز جان‌باختگان حادثه اخیر کشور اظهار کرد: مدیران در حفظ و حراست از سازمان و مجموعه خود در برابر عده‌ای فرصت‌طلب جدیت بیشتری داشته باشند.

حسین اسماعیل‌پور با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس در کشور افزود: برای حفظ امنیت و آرامش جامعه باید تلاش شود تا در مناسبت‌ها و مجالس از دعوت سخنرانانی که سعی در غوغا سالاری دارند و برای به چالش کشیدن همه‌چیز تلاش می‌کنند پرهیز شود.

وی با بیان اینکه برای حوزه انتخابیه شهرستان‌های رودسر و املش 42 نفر برای رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند، گفت: همه این افراد توسط هیئت اجرایی تائید صلاحیت شدند و یک نفر هم انصراف داد. 

فرماندار رودسر از احداث دو دهنه پل در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و افزود: پل روستای گزافرود با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و اعتباری بالغ‌بر 900 میلیون تومان در حال اجرا است.

اسماعیل‌پور با اشاره به اجرای ساخت پل قاسم‌آباد با پیشرفت فیزیکی 35 درصد بیان کرد: اعتبار اجرای این پروژه از 900 میلیون تومان به یک میلیارد و 400 میلیون تومان افزایش یافت.

وی بر لزوم ساماندهی رودخانه‌ها در سطح شهرستان رودسر پیش از آغاز فصل تخم‌ریزی ماهیان را مورد تأکید مدیران اجرایی قرارداد.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول