اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انتقال دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن به روز جمعه

دیدار امروز بسکتبال دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان از سری رقابت‌های لیگ برتر لغو و به فردا موکول شد.

انتقال دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن به روز جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از سری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مقرر بود دیدار معوق دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان ساعت 16 امروز در اصفهان برگزار شود که این دیدار به دلیل تاخیر در پرواز تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسیر تهران به اصفهان و از دست دادن تمرین روز گذشته این تیم در اصفهان و شرایط خستگی شدید بازیکنان بر اساس درخواست مدیران این تیم لغو و به روز جمعه موکول شد.

پرواز این تیم شب گذشته در فرودگاه مهرآباد تهران بیش از 6 ساعت تاخیر داشته که باعث شد گرگانی‌ها تمرین روز قبل از مسابقه را در اصفهان از دست بدهند.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با تائید این خبر اظهار کرد: متاسفانه زمانی به اصفهان رسیدیم که بازیکنان به شدت خسته و شرایط انجام مسابقه را نداشتند.

هادی ایزدپناه گفت: با توجه به اینکه ما یکبار برای انجام این دیدار به اصفهان آمده بودیم و بنا بر شرایط ایجاد شده در شهر اصفهان و بر اساس تصمیم مسوولان در شورای تامین استان این دیدار لغو شده بود و شب گذشته نیز بنا بر شرایط پرواز که از حوزه اختیار ما نیز خارج بود با تاخیر زیاد به اصفهان رسیدیم از فدراسیون تقاضای به تعویق افتادن این مسابقه را داشتیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با این درخواست موافقت شد و این دیدار فردا (جمعه) در اصفهان برگزار و دیدار امروز لغو شد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول