اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در بیرجند/ رد صلاحیت ۲ داوطلب

فرماندار بیرجند از تأیید صلاحیت بیش از ۹۴ درصد داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در هیئت‌ اجرایی خبر داد.

اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در بیرجند/ رد صلاحیت ۲ داوطلب

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از کانال اطلاع‌رسانی فرمانداری بیرجند، علی ناصری اظهار داشت: بر اساس جدول زمانبندی انتخابات مجلس یازدهم ۲۶ آذرماه بررسی صلاحیت داوطلبان به اتمام رسید.

وی افزود: با همکاری مراجع چهارگانه برای پاسخ به استعلام‌ها، صلاحیت ۳۸ داوطلب در این حوزه انتخابیه در هیئت اجرایی شهرستان بررسی شد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه صلاحیت بیش از ۹۴ درصد داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم از این حوزه انتخابیه در هیئت اجرایی تأیید شده است، دامه داد: کسانی که به هر دلیلی صلاحیت آنان برای حضور در انتخابات برای هیئت‌ اجرایی محرز نشده است، تا پایان وقت ۲۷ آذرماه به صورت مکتوب به آنان اعلام می‌شود.

ناصری بیان داشت: صلاحیت داوطلبین بر اساس قانون و رعایت حق‌الناس و اسناد معتبر در هیأت اجرایی مورد بررسی قرار گرفته است و این داوطلبان از ۲۷ آذرماه به مدت چهار روز فرصت دارند در صورت هرگونه اعتراض، شکایت خود را شخصاً به هیئت نظارت استان تقدیم کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان ۴۰ داوطلب ثبت نام کرده بودند که دو نفر تاکنون انصراف داده و صلاحیت ۳۶ نفر نیز در هیأت اجرایی تأیید گردیده است.

گفتنی است رسیدگی نهایی به صلاحیت داوطلبان تأیید شده در هیأت اجرایی و رسیدگی به اعتراض رد صلاحیت شدگان، مطابق تقویم زمان‌بندی مشخص، توسط هیأت نظارت استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول