اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صلاحیت 19 داوطلب انتخابات مجلس در هیات اجرایی شهرستان بندرلنگه تایید شد

رییس مرکز حوزه انتخابیه غرب هرمزگان گفت: صلاحیت 19نفر از 28 داوطلب نمایندگی یازدهیمن انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات اجرایی شهرستان بندرلنگه تایید شد.

صلاحیت 19 داوطلب انتخابات مجلس در هیات اجرایی شهرستان بندرلنگه تایید شد

علی نیکویی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در هیات اجرایی شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: در این هیات با استعلام از مراجع چهارگانه صلاحیت‌ها بررسی شدکه 19نفر از کاندیداها از تعداد 28 نفر احراز صلاحیت شدند که 5نفر آنها عدم احراز و 4نفر نیز انصراف دادند.

وی افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیأت‌های اجرایی احراز نشده است ۴ روز مهلت خواهند داشت تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت استان اعلام کنند و هیأت نظارت نیز در مهلت قانونی ۲۰ روزه خود نسبت به بررسی شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده و همچنین سایر داوطلبان اقدام و اعلام نظر خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرلنگه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: همه مسؤولان در انتخابات بی‌طرفی را رعایت کنند، وظیفه اصلی ما قانونگرایی وتوجه به مطالبات به حق مردم و ایجاد فضایی برای رقابت سالم بین کاندیداهایی است که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده باشند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: آنچه امروزه برای ما مدیران ضروری است خدمت بی‌منت به مردم و کسب رضایت خداوند است. هر کدام از دستگاه‌های اجرایی باید به جامعه هدف خود صادقانه خدمت کنند.

نیکویی یادآور شد: در نظام اسلامی، رعایت و حفظ کرامت اخلاقی بر ما واجب است و یک مدیر خوب باید با اخلاق باشد و برای آینده‌ کاری و پیشرفت مجموعه خود برنامه‌ریزی دقیق و مستمری داشته باشد.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول