اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ربات انسان‌نمای بومی سورنا وارد صنعت اسباب‌بازی هوشمند می‌شود

مجری طرح ربات انسان‌نمای بومی گفت: برای تجاری‌سازی ربات انسان‌نما درباره ورود به صنایع اسباب‌بازی‌های هوشمند و استفاده به عنوان ربات آموزشی و پژوهشی برای دانش‌آموزان مذاکره کرده‌ایم.

ربات انسان‌نمای بومی سورنا وارد صنعت اسباب‌بازی هوشمند می‌شود

عقیل یوسفی کما مجری طرح ربات انسان‌نمای بومی سورنا 4 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره تجاری‌سازی این پروژه گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده که در صورت ارائه ایده برای تجاری‌سازی حمایت مالی از فرایند تجاری‌سازی خواهد داشت و بر تجاری‌سازی اصرار دارند.

وی گفت: در این باره به صنایع اسباب‌بازی‌های هوشمند وارد مذاکره شده‌ایم که در صورت امکان به سمت اسباب‌بازی‌های هوشمند برویم که البته در این زمینه مذاکرات اولیه را داشتیم.

یوسفی کما ادامه داد: همچنین برای استفاده از این ربات در مباحث آموزشی و پژوهشی برای پژوهشگرها و پژوهش‌سراها هم صحبت کرده‌ایم که از این ربات به عنوان ربات آموزشی و پژوهشی برای دانش‌آ‌موزان استفاده شود.

مجری طرح ربات انسان‌نمای بومی تأکید کرد: از برند و دانش فنی این ربات در موضوعات مورد مذاکره استفاده خواهیم کرد و در واقع محصول از خانواده سورنا خواهد بود اما با کاربردهای مختلف،‌ همان‌طور که مینی‌سورنا را در سال 96 با همین نیت رونمایی کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول