اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

هواوی در لندن مرکز نوآوری نسل پنجم تاسیس می‌کند

هواوی با هدف گسترش خدمات رسانی خود در حوزه نسل پنجم از تأسیس یک مرکز نوآوری و خلاقیت در این حوزه در لندن خبر داده است.

هواوی در لندن مرکز نوآوری نسل پنجم تاسیس می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، هدف از تاسیس مرکز خلاقیت و نوآوری نسل پنجم هواوی در لندن کمک به شکل گیری یک اکوسیستم نسل پنجم در انگلیس توسط هواوی توسط شرکت های فناوری و مخابراتی این کشور است.

ناظران می گویند باوجود تلاش آمریکا برای دور کردن هواوی از بازار خدمات نسل پنجم انگلیس، این کشور در این زمینه موفقیتی کسب نکرده و این شرکت چینی روز به روز بر نفوذ و تاثیرگذاری خود در حوزه خدمات نسل پنجم در بازارهای جهانی می افزاید.

خدمات نسل پنجم به علت سرعت و کیفیت بالایی که دارد می تواند کاربردهای تجاری و حرفه ای متنوعی داشته باشد و از این رو رقابت برای تسخیر بازار خدمات نسل پنجم در جهان روز به روز در حال تشدید شدن است، از این طریق می توان خدمات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی متنوعی را نیز ارائه کرد.

هواوی چندی قبل یک مرکز خدمات نسل پنجم را در سوئیس افتتاح کرده بود و در این زمینه با شرکت مخابراتی سوئیسی سان رایس همکاری کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول