اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

275 هزار فرهنگی متقاضی مسکن هستند/ اعلام اسامی افراد واجد شرایط تا 2 هفته آینده

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: 275 هزار و 53 فرهنگی متقاضی مسکن هستند که اسامی افراد واجد شرایط تا 2 هفته آینده از سوی وزارت راه و شهرسازی به ما اعلام می‌شود.

275 هزار فرهنگی متقاضی مسکن هستند/ اعلام اسامی افراد واجد شرایط تا 2 هفته آینده

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری مسکن برای فرهنگیان فاقد مسکن اظهار کرد: ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن انجام شد و در نهایت تعداد 275 هزار و 53 فرهنگی در سامانه maskan.medu.ir،اطلاعات خود را ثبت‌کردند.

وی ادامه داد: از تعداد افراد ثبت‌نام شده در این سامانه، 16 هزار و 430 نفر در گروه زنان سرپرست خانوار، 69 هزار و 374 نفر در گروه کارکنان بالای 20 سال سابقه، 27 هزار و 548 نفر در گروه زوج فرهنگی و 24 هزار و 906 نفر در گروه بازنشستگان قرار دارند و همچنین 136 هزار و 795 نفر، سایر فرهنگیان هستند.

کریمی‌فر اضافه کرد: اسامی فرهنگیان متقاضی مسکن را به وزارت راه و شهرسازی برای استعلام فرم «ج» یعنی پالایش، پیرایش و ویرایش اطلاعات اعلام می‌کنیم تا افراد فاقد و واجد شرایط را اعلام کنند.

وی اصافه کرد: وزارت راه و شهرسازی تا دو هفته آینده اسامی واجدین شرایط را به ما اعلام می‌کند و ما هم اسامی واجدین شرایط را در سامانه بارگذاری می‌کنیم و بر اساس کد رهگیری که فرد گرفته است، نتیجه را مطلع می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پس از آنکه افراد واجد شرایط مشخص شد، هدف‌گذاری و اولویت‌بندی انجام می‌شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول