اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تبیین دستاوردهای انقلاب مدنظر مدیران باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

تبیین دستاوردهای انقلاب مدنظر مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نخستین جلسه تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری ذیل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان در راستای شفاف‌سازی افکار عمومی و پیگیری مسائل روز استان و پاسخگویی مدیران تأثیرگذار بوده و باید برگزاری این جلسات استمرار یابد.

وی با بیان اینکه جلسات تبیینی شورای اطلاع‌رسانی به‌صورت موضوعی و با توجه به اولویت‌های روز جامعه برگزار شود، افزود: نیازسنجی جامعه، در انتخاب موضوعات موردتوجه قرار گیرد و موضوعات جلسه متناسب با نیاز روز جامعه انتخاب و مدیران در راستای موضوع جلسه دعوت شوند. ‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه زمان برگزاری جلسات محدود نباشد و بر اساس مقتضیات و ضرورت، جلسات تبیینی برگزار شود، ادامه داد: تعداد مدیران در هر جلسه و مدعوین در جلسه شورای اطلاع‌رسانی مشخص باشد.

خجسته‌پور با بیان اینکه در جلسه شورای تبیینی شورای اطلاع‌رسانی به اولویت‌ها و دغدغه‌های مردم توجه شود، تصریح کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، برای دهه نخست بهمن‌ماه، نشست خبری با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار کنند.

وی عنوان کرد: فضای مجازی یکی از تأثیرگذارترین ابزارهای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در جامعه است که باید استفاده صحیح از این فضا مدنظر قرار گیرد و نشر خبر و بازنشر آن و شفاف‌سازی و افزایش اعتماد جامعه به انعکاس اخبار باید موردتوجه مدیران و فعالان فضای مجازی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: فضای مجازی را نمی‌شود در غالب فضای رسانه‌ای تعریف کرد؛ اما می‌توان با مداخله و ساماندهی فعالان فضای مجازی، آسیب‌های این فضا در جامعه را پیشگیری و مدیریت کرد و به حداقل رساند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول