اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیک‌فر: مردم از نحوه توزیع یارانه معیشتی راضی نیستند/ دولت نظارت بر بازار را تقویت کند

نماینده مردم لاهیجان در مجلس خواستار افزایش نظارت دولت بر بازار شد.

نیک‌فر: مردم از نحوه توزیع یارانه معیشتی راضی نیستند/ دولت نظارت بر بازار را تقویت کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ذبیح الله نیک فر نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 25 آذر) مجلس شورای اسلامی خطاب به حسن روحانی گفت: مردم از نحوه توزیع یارانه معیشتی راضی نیستند.

وی تاکید کرد: علیرغم ادعای دولت مبنی بر اینکه ۶۰ میلیون نفر یعنی حدود ۷۵ درصد مردم یارانه معیشتی دریافت کردند امّا کمتر کسی را می‌توان سراغ داشت که این مبلغ به آنها پرداخت شده باشد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس تصریح کرد: اگر قرار است از محل درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم سودی نرسد، حداقل دستگاه‌های نظارتی را تقویت کنیم تا در کنار قوه قضائیه مانع از افزایش قیمت‌ها به ویژه در ماه‌های آینده و عید نوروز شوند تا سفره‌های خالی مردم جمع نشود.

وی درباره سریال وارش گفت: این سریال بدون مطالعه تاریخ و فرهنگ غیور مردم گیلان تهیه شده و مردم خواستار توقف پخش این برنامه هستند.

نیکفر در تذکری دیگری خطاب به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، گفت: مردم به دلیل مسائل ایجاد شده در ورزش و به ویژه فوتبال و قراردادهای مربیان خارجی نگران هستند؛ لذا باید برای اصلاح این امور اقدام کنید.

نیک‌فر اظهار داشت: تولید و عرضه محصولات کشاورزی به سوخت بنزین نیاز دارد که برای سال زراعی آینده هم اکنون باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در پایان گفت: واردات بی رویه برنج رمق و انگیزه کشاورزان را گرفته است ضمن اینکه کاهش تعرفه واردات چای هم مغایر با حمایت هاست. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول