اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نیاز شدید به اهدای خون در هرمزگان/ مردم خون اهدا کنند

مدیر کل انتقال خون هرمزگان گفت: با توجه به فصل سرما و افزایش سرماخوردگی و آنفولانزا در هرمزگان، اهدای خون کاهش یافته است.

نیاز شدید به اهدای خون در هرمزگان/ مردم خون اهدا کنند

ایمان زارعی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: با توجه به فصل سرما و افزایش سرماخوردگی و آنفولانزا در هرمزگان، روند اهدای خون کاهش یافته است.

وی افزود: هم اکنون با کمبود خون در همه گروه‌های خونی مواجهیم و از مردم نوعدوست هرمزگان تقاضا داریم تا با اهدای خون به یاری بیماران بشنابند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان با بیان این که حدود دو هزار و 500 بیمار خاص در هرمزگان نیز به مصرف مداوم خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند، اضافه کرد: اهدای خون هر 3 ماه یک بار برای آقایان و هر 4 ماه یک بار برای بانوان به لحاظ پزشکی بلامانع است.

زارعی عنوان کرد: مراکز انتقال خون در استان هرمزگان از جمله مرکز انتقال خون بندرعباس حد فاصل چهار راه مرادی و فلکه برق، پایگاه انتقال خون بندرلنگه، پایگاه انتقال خون میناب و مرکز خونگیری قشم آماده میزبانی از اهداکنندگان خون هستند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول