اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انصراف مبینای مازندران، طلای اخلاق را به ارمغان آورد

پس از انصراف مبینا علی‌نسب از رویارویی با شطرنج‌باز رژیم صهیونیستی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در تمجید از این اقدام آرمان‌گرایانه، طلای اخلاق را شایسته دختر مازندران دانست.

انصراف مبینای مازندران، طلای اخلاق را به ارمغان آورد

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|بانوی شطرنج‌باز ایرانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در حالی که می‌توانست کسب عنوان کند، از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی انصراف داد تا نشان پهلوانی را به جای مدال قهرمانی به‌دست بیاورد.


در ادامه رقابت‌های شطرنج بین‌المللی اسپانیا، مبینا علی‌نسب استاد بین‌المللی شطرنج زنان در دور نهم رقابت‌ها به حریف رژیم صهیونیستی برخورد کرد و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی انصراف داد.

علی‌نسب در دور هشتم مسابقات بین‌المللی اسپانیا با ریتینگ ۲۳۲۴ مقابل روحیت از هند با ریتینگ ۲۲۳۴ پیروز شده است.

وی تا پایان دور هشتم ۵ تساوی، یک باخت و یک برد را به دست آورده است. 

انصراف مبینای مازندران، طلای اخلاق را به ارمغان آورد

پس از انصراف مبینا علی‌نسب از رویارویی با شطرنج‌باز رژیم صهیونیستی، حبیب حسین‌زادگان در تمجید از این اقدام آرمان‌گرایانه، طلای اخلاق را شایسته دختر مازندران دانست.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پی انصراف مبینا علی‌نسب از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی پیامی عنوان کرد؛ در روزهای درخشش ورزش مازندران بر تارک افتخارات کشور عزیزمان ایران، حرکت‌های جوانمردانه ورزشکاران دیار پهلوان‌پرور مازندران نشان از پشتوانه و غنای فرهنگی این عزیزان دارد.

در ادامه این پیام آمده است؛ این‌بار اما مبینا علی‌نسب دختر ورزش مازندران بود که باری دیگر نشان داد جوانان ورزشکار این مرز و بوم فراتر از نام‌ها و نشان‌ها، آزادگی و دفاع از مظلومین جهان را در صدر آرمان‌های ایران اسلامی می‌دانند و با انصراف مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات بین‌المللی شطرنج اسپانیا، درسی بزرگ برای همگان داشت.

اینجانب این اقدام ارزشمند را محضر مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان، مربیان و خانواده محترم ایشان تبریک عرض کرده و معتقدم این تصمیم شجاعانه مبینای مازندران، طلای اخلاق را برای ورزش مازندران به ارمغان آورد.

به گزارش فارس؛ پیش از این نیز شطرنج بازانی چون آرین غلامی و محمدامین طباطبایی نیز در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از رویارویی با نماینده رژیک کودک‌کش اسرائیل انصراف داده بودند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول