اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

خدمت 230 پزشک نیکوکار به مددجویان گیلانی



در حال حاضر۲۳۰ پزشک در قالب ارائه خدمات به نیازمندان با کمیته امداد استان گیلان همکاری می‌کنند که شامل ۶۶ پزشک خانواده ، ۱۳۸ پزشک متخصص، ۴ پزشک فوق تخصص و ۲۲ دندانپزشک هستند.

خدمت 230 پزشک نیکوکار به مددجویان گیلانی

عباس اهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی توسط پزشکان و استفاده از ظرفیت‌های جامعه پزشکی برای انجام کارهای خیر همواره مورد تأکید این نهاد بوده و پزشکان همواره برای کمک به نیازمندان پیشگام بوده‌اند.

وی ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به اقشار ضعیف جامعه را راهی برای بهبود وضعیت جسمی وزندگی آن‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه‌هایی مانند فرانشیز صورت‌حساب‌های بیمارستانی، مابه تفاوت قیمت‌های داروی بیماران، هزینه‌های جانبی بیماران خاص  و هزینه‌های نگهداری در منزل بیمارانی که تحت پوشش بیمه پایه نباشند از طریق خدمات بیمه  مکمل به مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۰ پزشک  نیکوکار در قالب ارائه خدمات به نیازمندان با کمیته امداد استان گیلان همکاری می‌کنند، گفت: این پزشکان شامل ۶۶ پزشک خانواده، ۱۳۸ پزشک متخصص، ۴ پزشک فوق تخصص و ۲۲ دندان‌پزشک هستند.

اهرابی گسترش فعالیت خیرخواهانه در جامعه به‌ویژه جامعه پزشکی را یکی از راه‌های کاهش آلام نیازمندان برشمرد و تصریح کرد: هرکس با توجه به تخصص و جایگاه اجتماعی می‌تواند گام مؤثری در این رابطه بردارد و همه در کنار هم می‌توانیم خدمات گسترده‌تری را به نیازمندان در حوزه بهداشت و درمان ارائه کنیم.

وی به همکاری ۹۳ داروخانه در سراسر گیلان با کمیته امداد اشاره کرد و افزود: ۵۶ آزمایشگاه، ۲۲ بیمارستان دولتی، پنج درمانگاه، دو مرکز دیالیز، دو مرکز پرتوپزشکی، ۲۲ مرکز توان‌بخشی، ادیومتری، کالا و تجهیزات پزشکی هم طرف قرارداد این نهاد در گیلان هستند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از پزشکان نیکوکار به دلیل همکاری با این نهاد و ارائه خدمات درمانی به محرومان گفت: این پزشکان علاوه بر تعهّدات معمول خود به این نهاد، سهم ۱۰ درصدی حق ویزیت را هم از مددجویان بیمار که به لحاظ اقتصادی ضعیف هستند، دریافت نمی‌کنند.

 انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول