اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

مسعود سلیمانی یک مسلمان جهاد‌گر است

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در مراسم استقبال از دانشمند ایرانی با بیان اینکه مسعود سلیمانی یک مسلمان جهادگر است، گفت: زندانی شدن مسعود سلیمانی یک آزمایش بزرگ بود که به خوبی از آن بیرون آمد.

مسعود سلیمانی یک مسلمان جهاد‌گر است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در مراسم استقبال از دانشمند ایرانی که ظهر امروز در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد ،گفت: مسعود سلیمانی یک مسلمان جهادگر است چراکه ۱۴ ماه تحمل زندان او را از آنچه که بود آب دیده تر کرد و به قله های ایمان دست یافت.
وی افزود: سلیمانی به دشمنان لبخندی تمسخر آمیز زد و در مبارزه با دشمنان موفق بود در این رابطه به بزرگان و فرهیختگان و مسؤولان جمهوری اسلامی تبریک می‌گویم که تلاش‌های آنها نتیجه بخش بود.
احمدی تصریح کرد: من به واسطه پشتیبانی و حمایت وزارتخانه‌های علوم و امور خارجه تشکر می‌کنم از طرفی باید از مادر مرحوم مسعود سلیمانی یاد کنیم که در نبود او رنج های فراوان کشید .
وی اضافه کرد : زندانی شدن مسعود سلیمانی یک آزمایش بزرگ بود که به خوبی از آن بیرون آمد و سختی‌هایی که او تحمل کرد برای دانشگاهیان ما آموزنده است جوانان باید با تلاش بیشتری در ارتقاء علمی و پیشرفت‌های علم و فناوری بکوشند تا خاری در چشمان دشمنان انقلاب اسلامی باشد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول