اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

آغاز بازرسی از واحدهای صنفی بوشهر/ نبود گزارش به‌منزله نبود احتمالی قرص در کیک‌ها نیست

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: کلیه تیم‌های بازرسی، بازرسی از انواع کیک و بیسکوییت‌های ایرانی عرضه‌شده در واحدهای صنفی را هم به‌طور ویژه در دستور کار قرار می‌دهند.

آغاز بازرسی از واحدهای صنفی بوشهر/ نبود گزارش به‌منزله نبود احتمالی قرص در کیک‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس نامدارزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متصدیان واحدهای صنفی در صورت مشاهده یا دریافت گزارشی مبنی بر وجود قرص در انواع کیک یا سایر محصولات عرضه‌شده در واحدهای صنفی شهرستان بوشهر مراتب را به اتحادیه صنف خواربار و لبنیات‌فروشان شهرستان بوشهر، اتاق اصناف و یا مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اطلاع دهند.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر افزود: اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در پی انتشار اخبار و عکس‌های متعدد از وجود قرص در محصولات ایرانی به کلیه تیم‌های بازرسی ابلاغ کرد در بازرسی‌های روزانه خود بازرسی از انواع کیک و بیسکوییت‌های ایرانی عرضه‌شده در واحدهای صنفی را هم به‌طور ویژه  در دستور کار قرار دهند.

نامدارزاده ادامه داد: از روز انتشار این خبر تاکنون تماس‌های متعددی با مراکز توزیع گرفته‌ایم و بحث وجود قرص را جویا شده‌ایم اما خوشبختانه تاکنون خبری مبنی بر وجود قرص در کیک و یا سایر محصولات دریافت نکرده‌ایم.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات خاطرنشان کرد: البته نباید نبود گزارش را به‌منزله نبود احتمالی قرص در کیک‌ها بدانیم. به همین دلیل از سایر ادارات مرتبط با سلامت مردم می‌خواهیم که با تشکیل گشت‌های مشترک مانع توزیع احتمالی این محصولات شوند.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تأکید کرد: از بازاریان هم نوع‌دوست بوشهری انتظار می‌رود که با وسواس ویژه‌ای بر توزیع کیک‌های ایرانی عرضه‌شده در واحد صنفی خود نظارت کنند تا خدای‌نکرده مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

نامدارزاده در پایان ابراز داشت: هم شهریان عزیزمی توانند از طریق دایرکت اینستاگرامasnafbu و یا با گزارش به واتساپ 09171701042 مدیران اتاق اصناف مرکز استان بوشهر را مطلع کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول