اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عزم مسؤولان برای احداث جاده چهاربانده شهرکیان به طاقانک

پس از تصادفات اخیر که در محور شهرکرد - طاقانک - شلمزار ایجاد شده بود، مسؤولان استانی در یک جلسه فوق‌العاده موضوع چهاربانده شدن قسمتی از مسیر را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

عزم مسؤولان برای احداث جاده چهاربانده شهرکیان به طاقانک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در عصر روز جمعه گذشته در یک حادثه رانندگی یک دستگاه خودرو پژو با نیسان برخورد کرد.

درپی این حادثه که در محور شهرکرد به بهرام‌آباد به‌وقوع پیوست سه نفر فوت شده و سه نفر دیگر زخمی شدند. (جزییات بیشتر)

فوت و زخمی شدن این 6 نفر باعث رنجش خاطر اهالی و داغدار شدن خانواده‌ها ساکن محل شد به همین دلیل روز گذشته اهالی شهر طاقانک و روستای بهرام‌آباد اعتراضاتی نسبت به وضعیت این جاده داشتند.

به همین دلیل مردم منطقه و جمعی از مدیران دولتی چهارمحال و بختیاری اعم از معاون سیاسی امنیتی استانداری، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سرپرست سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی، معاون امور عمرانی استاندار و فرماندار شهرکرد در بین مردم حاضر شده و سخنان آنان را گوش دادند.

در این جلسه مصوباتی درخصوص احداث جاده چهار بانده شهر کیان به طاقانک تعیین شد.

جعفر مردانی در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سرپرست سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی، معاون امور عمرانی استاندار و جمعی از بزرگان و معتمدان شهر طاقانک و روستای بهرام‌آباد صورت گرفت، درخصوص وضعیت جاده این منطقه، گفت: در روزهای گذشته اتفاق تلخی در این محور به‌وقوع پیوست که منجر به فوت چند نفر از یک خانواده و داغدار شدن خانواده‌های دیگر در این منطقه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه مسؤولان این استان درخصوص این واقعه احساس مسؤولیت می‌کنند، افزود: این حق مردم است و دولت باید در بحث زیرساخت‌ها کار کند.

وی با تاکید بر اینکه باید با مردم به‌صورت شفاف صحبت شود، ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه مشخص کنند که پروژه چهاربانده شدن محور طاقانک به بهرام‌آباد قرار است از چه تاریخی آغاز و با چه کیفیت و کمیتی ادامه پیدا کند.

مردانی با اشاره به مصوبات جلسه مذکور درخصوص جاده شهر کیان به طاقانک، عنوان کرد: مقرر شد کار اجرایی چهاربانده شدن محور طاقانک به شهر کیان از روز پنجشنبه مورخ 28 آذرماه امسال به صورت امانی از طرف سه راه کارخانه قند توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی با مساعدت شهرداری طاقانک اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد در اسرع وقت پیمانکار پروژه با ترک تشریفات معین شود.

وی اضافه کرد: اعتبار لازم برای انجام یک پروژه استاندارد چهاربانده با تمام جزئیات و دسترسی‌های مورد نیاز براساس طرح مصوب توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری به‌صورت موافقتنامه در سال 98 پیش‌بینی شود.

مردانی با تاکید بر اینکه پروژه چهاربانده شدن محور شهر کیان به طاقانک به‌صورت مستمر و بدون توقف در یک مدت زمان پیش‌بینی شده در موافقتنامه به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: پروژه با اعتباری معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان شروع و برای تامین سقف اعتبار مورد نیاز این پروژه از منابع مختلف استفاده می‌شود که در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول