اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

دانشگاه علم و صنعت، سازمان حفاظت محیط زیست و منطقه آزاد کیش تفاهم نامه همکاری امضا می کنند

همزمان با هفته پژوهش، روز دوشنبه 25 آذر ماه تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان دانشگاه علم و صنعت ایران، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان منطقه آزاد کیش با حضور روسای دانشگاه و سازمان حفاظت محیط زیست و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به امضا می رسد.

دانشگاه علم و صنعت، سازمان حفاظت محیط زیست و  منطقه آزاد کیش تفاهم نامه همکاری امضا می کنند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، عقد این تفاهم نامه با هدف شناسایی و برنامه ریزی برای حل مشکلات زیست محیطی منطقه آزاد کیش، برنامه ریزی برای تجاری سازی و ایجاد فناوری های مورد علاقه سازمان حفاظت محیط زیست در منطقه آزاد کیش و کمک به رفع چالش‌های ملی با همکاری سه طرف صورت می گیرد.

 

به منظور پیشبرد این همکاری، کارگروهی با حضور نمایندگان هر سه مجموعه تشکیل شده و زمینه‌های همکاری مشترک شناسایی شده و برای عملیاتی کردن آنها اقدام خواهد شد.

به دنبال عقد تفاهم نامه سه جانبه، عیسی­ کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و  غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم هفته پژوهش دانشگاه علم و صنعت ایران که از ساعت 13:30 در مجتمع امام خمینی این دانشگاه برگزار می شود، حضور می یابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول