اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

400 اشتغالزایی در بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان

شهردار گرگان از 400 اشتغالزایی در بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان خبر داد و گفت: در این پروژه تمامی پیمانکاران کاملا بومی بوده‌اند.

400 اشتغالزایی در بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان در خصوص بهره‌برداری از بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان اظهار کرد: این پروژه عمرانی در این سطح در تاریخ شهرداری گرگان نمونه دیگری ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس طرح جامع حمل و نقل شهر گرگان بازگشایی مسیرها و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح به عنوان اولویت اقدامات عمرانی قرار گرفت.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: بازگشایی محور افسران و اجرای تقاطع غیرهمسطح از کمربندی به سمت 60 متری افسران و هدایت ترافیک به سمت میدان بسیج در دستور کار قرار گرفت.

دادبود بیان کرد: شهرداری گرگان در ابتدای امسال مطالعات این تقاطع غیرهمسطح و اصلاح هندسی میدان بسیج را به شورای ترافیک استان و شهرستان ارائه داد که پس از تصویب پروژه آغاز شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله تملک‌های لازم انجام شد و از 11 پیشنهاد مشاور برای اصلاح هندسی میدان بسیج، طرح اجرا شده و تفکیک مسیرهای ترافیکی مورد تصویب شورای ترافیک استان به ویژه پلیس راهور قرار گفت.

دادبود گفت: با اجرای پروژه از روگذر، 60 متری تری افسران تا میدان بسیج چهار هکتار فضای سبز جدید  به فضا سبز شهر گرگان اضافه شده است.

اجرای 2 تقاطع غیرهمسطح در چهار راه تابلو و بلوار جرجان

شهردار گرگان با اشاره به اینکه مراسم افتتاح این پروژه 25 آذرماه ساعت 14 با حضور یکی از معاونان وزیر کشور برگزار خواهد شد، تاکید کرد: در حال حاضر تقاطع غیرهمسطح به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) و 60 متری افسران به نام خلیج گرگان نامگذاری شده است.

دادبود بیان کرد:  در حال حاضر خوشبختانه رانندگان خودروها با رسیدن به میدان بسیج سرعت خود را کم می‌کنند که نیت اصلی اجرای این طرح هم همین اصل و کاهش تصادفات ناشی از عدم رعایت سرعت مجاز و احتیاط در رانندگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه 50 میلیارد تومان برای پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) هزینه شده است، تاکید کرد: در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج)، تعریض 60 متری افسران و اصلاح هندسی میدان بسیج به دلیل تعدد اقدامات لازم 9 پیمانکار در حوزه‌های مختلف فعالیت کردند.

 

اشتغالزایی برای 400 نفر در بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان

شهردار گرگان متذکر شد: در ادامه تقاطع غیرهمسطحی در چهار راه تابلو و بلوار جرجان در طرح جامع ترافیک دیده شده و مطالعات چهار راه تابلو به شورای ترافیک استان ارسال شده که یک تقاطع چند سطحی است اما هزینه تملک این پروژه بیش از 100 میلیارد تومان است که چند برابر اجرای تقاطع غیرهمسطح است.

دادبود بیان کرد: پروژه جرجان هم طرح اولیه آن تهیه شده که دارای زیرگذر و روگذر در مسیر است که طرح برای شورای ترافیک ارسال شده و به نظر ما طرح جرجان در حال حاضر قابلیت اجرایی بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: یک فاز این پروژه از بهمن سال جاری و فاز دوم آن از شهریور سال آینده پیش‌بینی شده که در صورت تصویب در شورای ترافیک آن را اجرایی خواهیم کرد.

شهردار گرگان در خصوص اجرای پروژه «بی آر تی» گفت: طرح آن برای شورای ترافیک ارسال شده که پس از تائید وارد فاز اجرایی خواهد شد.

دادبود با بیان اینکه اولویت ما در «بی آر تی» از مسیر غرب به شرق است، متذکر شد: این طرح بزرگی است و در چند فاز این طرح دیده شده است.

وی بیان کرد: تمام پیمانکاران این پروژه 100 درصد بومی هستند و این اصل بخاطر لزوم توجه بر پیمانکاران بومی در دستور کار قرار گرفت و این امر باعث شد پیمانکار پروژه ارتقاء رتبه را اخذ کند.

شهردار گرگان تصریح کرد: با اجرای این پروژه تقاطع غیرهمسطح و مجموع پروژه تا میدان بسیج نزدیک به 400 نفر مشغول به کار بودند و اشتغال‌زایی ایجاد شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول