اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهدای 42هزار سی‌سی خون توسط کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد

کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد امسال، بیش از 42هزار سی سی خون خود را اهدا کردند.

اهدای 42هزار سی‌سی خون توسط کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سرپرست بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی منطقه ویژه اقتصادی لامرد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 50 نفر از کارکنان نیکوکار شاغل در صنایع و واحدهای منطقه ویژه لامرد ضمن مشارکت در طرح «اهدای خون، اهدای زندگی»، 22 هزار و 500 سی سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

غلامرضا ملک‌زاده با اشاره به اینکه طرح اهدای خون برای دومین بار متوالی در منطقه ویژه لامرد برگزار می‌شود، افزود: برنامه اهدای خون سالم به صورت مستمر با استقرار اکیپ سیار پایگاه انتقال خون و همکاری کارکنان واحد درمانگاه در منطقه ویژه اقتصادی لامرد برگزار می‌شود که در نوبت گذشته (9 شهریور سال جاری)، تعداد 45 نفر شرکت داشتند و 20 هزار و 250 سی سی خون اهدا کردند.

این مسئول گفت: علاوه بر اینکه این عمل در وضعیتی که سازمان انتقال خون بر اهمیت این اقدام خداپسندانه تاکید دارد، یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌هایی چون فشار خون، دیابت، چربی خون بالا و سکته مغزی و عروقی، اهدای خون است.

ملک‌زاده توصیه کرد اهدا کنندگان، مصرف مایعات اضافی را یک روز قبل شروع کنند و برای این کار می‌توانند آب ساده و یا آبمیوه را انتخاب و توجه داشته باشند که از مصرف زیاد چای و قهوه که حاوی کافئین است، اجتناب کنند.

انتهای پیام/76013

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول