اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| ۲۵ میلیارد تومان به آسفالت‌ راه‌های دامغان اختصاص یافت

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهوری ۲۵ میلیارد تومان جدای اعتبارات استانی برای آسفالت‌ راه‌های دامغان اختصاص داد و کار را آغاز کردیم.

فارس من| ۲۵ میلیارد تومان به آسفالت‌ راه‌های دامغان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «به روستاهای سمنان بپردازید» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند.

در این سوژه آمده است: «روستاهای استان سمنان مشکلات زیادی از دفن زباله تا راه و هزار مشکل دیگر دارند؛ به مشکلات روستاها هم بپردازید»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

ابوالفضل حسن‌بیگی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: جاده‌های روستایی دامغان سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی احداث و بعد از نزدیک به چهار دهه که این راه‌ها آسفالت شده، نیازمند ترمیم و نگهداری و همچنین روکش آسفالت گرم بوده است.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس‌جمهوری به استان سمنان با فرماندار دامغان هماهنگ کردیم و درخواست داشتیم در این خصوص اعتباری در اختیار فرمانداری قرار گیرد تا این راه‌ها آسفالت شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا، رئیس‌جمهوری ۲۵ میلیارد تومان جدای اعتبارات استانی برای این حوزه موافقت کردند و کار را شروع کردیم.

حسن‌بیگی با تأکید بر اینکه بحث داخل روستاها هم مهم است، تصریح کرد: اکثر قریب به‌اتفاق مردم روستاها امروز دارای خودرو هستند و فرزندان آنها که خارج دامغان زندگی می‌کنند، خودرو دارند و برای تردد در داخل روستاها به خاطر قدیمی بودن ساختار راه‌های روستا سختی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بالغ‌بر ۸۰ درصد روستاهای دامغان طی سه سال گذشته مشمول طرح هادی شده‌اند، اضافه کرد: طرح هادی روستاها تهیه و در ۵۰ درصد آنها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۵۰ درصد دیگر روستاها در سال جاری و سال آینده دارای طرح هادی روستایی به شکل تکمیلی می‌شوند، تصریح کرد: باید این روند را هم به تکمیل برسانیم و مشکل روستاهای دیگر نیز از این بابت رفع شود.

انتهای پیام/۷۵۰۳۵/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول