اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دانشگاه آزاد جوانان را در زمان خدمت سربازی آموزش می‌دهد

رئیس دانشگاه آزادگفت: این دانشگاه با مذاکراتی که با ستاد نیروهای مسلح انجام داده است جوانان را در زمان خدمت سربازی آموزش می‌دهد که این اقدام در راستای مهارت آموزی جوانان بوده و از امکانات دانشگاه آزاد استفاده می‌شود.

دانشگاه آزاد جوانان را در زمان خدمت سربازی آموزش می‌دهد

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد جوانان را در زمان خدمت سربازی کارآفرین می‌کند، گفت: دانشگاه آزاد با توجه به مذاکراتی که با ستاد کل نیروهای مسلح انجام داده است، جوانان را در طول زمان خدمت سربازی در یک فضای آموزشی جدید، آموزش داده و آنها را کارآفرین می‌کند.

* دانشگاه آزاد  اقدام به آموزش جوانان به صورت تئوری و عملی می‌کند

وی افزود: از آنجایی که نیروهای مسلح در حوزه مهارت افزایی و کارآفرینی جوانان وارد شده‌اند دانشگاه آزاد در این رابطه با ایجاد یک فضای جدید با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد اقدام به آموزش جوانان به صورت تئوری و عملی می‌کند.

* همکاری دانشگاه آزاد با ستاد کل نیروهای مسلح در آموزش به سربازان

طهرانچی تصریح کرد: زمان انجام خدمت سربازی فرصت مناسبی است که جوانان در کنار یکدیگر بتوانند از تخصص و توانایی‌های خودشان استفاده کرده و با آموزش‌هایی که به آنها داده می‌شود به عنوان یک نیروی متخصص کارآفرین در حوزه‌های مختلف صنعت وارد شده و اشتغال پیدا کنند. این در حالی است که همکاری دانشگاه آزاد با ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مهارت افزایی جوانان به زودی انجام خواهد شد.

* برگزاری استارت آپ‌های مختلف در رشته‌های متنوع فارغ التحصیلان دانشگاهی

وی در پایان گفت: در نخستین گام همکاری دانشگاه آزاد با ستاد کل نیروهای مسلح پیشنهاد ما برای شروع مهارت افزایی و کارآفرینی جوانان برگزاری استارت آپ‌های مختلف در رشته‌های متنوع فارغ التحصیلان دانشگاهی است که می‌توانند هر یک از جوانان را در حوزه تخصص خود مهارت آفرین کرده و در نهایت باعث اشتغال آنها شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول