اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

حساسیت ویژه در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب

امام‌جمعه موقت رودبار با تأکید بر حساسیت ویژه در انتخاب افراد اصلح در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب گفت: نباید فریب وعده‌های دروغین افراد را خورد و باید نسبت به وعده‌های افراد تأمل کرد

حساسیت ویژه در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب

به گزارش خبرنگار فارس از رودبار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید رهبرشاد در آئین خطبه‌های  نماز جمعه این هفته رودبار در مصلا این شهر اظهار کرد: ارزش‌گذاری در منظر افراد، متفاوت  است و عده‌ای قدرت، ثروت و جایگاه را ارزشمند تلقی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارزش افراد به ثروت، قدرت، مقام و منصب وی نیست، گفت: ملاک اصلی ارزش هر انسان به تقواپیشگی است و راه رستگاری از مسیر تقوای  الهی می‌گذرد.

امام‌جمعه موقت رودبار با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای مجلس  یازدهم در شهرستان افزود: همه باید افراد را با معیار تقوا انتخاب کنند و نباید در انتخابات قومیت‌ها، حزب گرایی و جناح‌بازی و منافع شخصی را ورود ندهیم.

رهبرشاد با تأکید بر حساسیت ویژه در انتخاب افراد اصلح در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب تصریح کرد: نباید فریب وعده‌های دروغین افراد را خورد و باید نسبت به وعده‌های افراد تأمل کرد و دید که عده‌ها قابلیت اجرایی دارید یا نه صرفاً در حد حرف و وعده است؟!

وی با اشاره به هفته راهداری و حمل‌ونقل  جاده‌ای بیان کرد: 98 درصد حمل‌ونقل‌ها از طریق راه صورت می‌گیرد و این نکته بسیار حائز اهمیت است و باید موردتوجه قرار گیرد.

امام‌جمعه موقت رودبار با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان  رودبار، نسبت به فرسودگی تجهیزات و دستگاه‌های راهداری و  حمل‌ونقل  جاده‌ای این شهرستان انتقاد کرد.

رهبرشاد با بیان اینکه اداره راهداری شهرستان رودبار با کم‌ترین امکانات و همچنین تجهیزات فرسوده، خدمات ارزشمندی را برای مردم شهرستان ارائه می‌دهند که جای تقدیر دارد، گفت: از مسؤولین  استانی انتظار می‌رود چاره‌ای برای تأمین و تجهیز اداره راهداری رودبار بیاندیشند.

انتهای پیام/94008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول